revins.jpg (10743 bytes) portada5.gif (43191 bytes)

Nº 14 Desembre de 1999

Informació IN

Informació OUTstitut

Reportatge

Opinió

Entrevistes

Col·laboracions

Música i cinema

Horòscops

Entreteniments

Contraportada

EDITORIAL

Aquesta que teniu a les mans és la 14a i última Revinsti del segle. Perquè ja sabeu aquest any hi haurà un canvi de mil·leni.

Volem donar la benvinguda a tots els alumnes que han començat el curs a la nostra escola i als que ja hi eren.

Tots els redactors que hem fet el crèdit de la revista de 4t, hem procurat que sigui el màxim de divertida perquè us carregueu d'energia per començar el curs.

En aquesta Revinsti el que hi destaquem és el reportatge sobre la castanyada comentant totes les activitats que s'han fet, els orígens i el perquè de la seva celebració.

Un altre dels punts importants és el canvi de mil·leni, i tot el que suposarà. Agraïm la col·laboració a les persones que ens heu ajudat a fer possible aquesta Revinsti i ens agradaria que ens continuéssiu ajudant.

També desitgem que llegint aquesta edició us ho passeu tant bé com nosaltres fent-la.

Esperem que sigui del vostre gust.

Grup de redactors de la Revinsti.

Pàgina principal

Informació In