Ed. Física

Pinyo_Juny14_Num63

A Educació Física ens traslladem a la prehistòria!! 22 Ed. Física A L’àrea d’Educació Física hem fet alguns jocs relacionats amb el projecte dels dinosaures de 1r a partir de les característiques principals dels dinosaures, rèptils i aus escollits pels alumnes. Hem representat les accions quotidianes dels dinosaures (com es movia, menjava, dormia...) per tal de vivenciar corporalment els aprenentatges i treballar l’expressió corporal, hem jugat a desplaçar-nos de les diferents maneres que ho feien els dinosaures i rèptils (reptadors, bípades, quadrúpedes, voladors, nedadors...), tot treballant les diferents habilitats motrius bàsiques dels desplaçaments i hem fet jocs de tocar i parar per vivenciar la cadena tròfica alimentària dels dinosaures herbívors, carnívors i omnívors.

Pinyo_Juny14_Num63
To see the actual publication please follow the link above