De nens a nens

Pinyo_Juny14_Num63

DE MÚSICA: europafmradio: web on pots escoltar música apple.com/es/itunes/: Pots llogar o comprar pel·lícules, música... radioflaixbac.cat: web on podràs estar a l’última de totes les cançons. flaixfm.cat/la-llista: ràdio on podràs trobar les cançons més de moda kissfm.es: web d’una emissora de ràdio que està molt bé DE VÍDEOS I TELEVISIÓ youtube.com: Pots veure vídeos i escoltar cançons. replay.disneychannel.es: es per veure els capítols de les sèries de Disney Channel rojadirecta: on pots veure partits en directe de l’equip que t’agradi més. D’ESPORTS: rac1.org/: Pots escoltar la ràdio de rac1, escoltar música, partits del Barça... feec.cat: una web imprescindible per a muntanya. DE CONEIXEMENTS: ca.wikipedia.org: és per saber coses que vulguis. edu365.cat: web amb jocs, vídeos i moltes coses més. 26 De nens a nens Recomanem Webs... Recomanem als pares... DE MÚSICA: És una novel·la còmica i al mateix temps una història d’amor impregnada de nostàlgia. Però, per damunt de tot, és un petit monument a una generació que s’ha instal· lat horitzontalment al món (els adolescents). Un llibre molt tendre, on la ironia i la força de la sàtira s’alternen amb moments commovedors.

Pinyo_Juny14_Num63
To see the actual publication please follow the link above