Cicle Mitjà

Pinyo_Juny14_Num63

VISITA A L’ AJUNTAMENT 8 Cicle Mitjà El dia 25 de març les Maduixes i les Cireres vam fer una sortida per conèixer l’antic i el nou ajuntament de Sant Cugat. Estàvem treballant “Pobles i ciutats” i vam anar caminant des de l’ escola per veure com eren els carrers i les cases del nostre poble, que ara es diu Sant Cugat però va haver un temps que es deia “Pins del Vallès” el nom de la nostra escola. Primer vam passar per l’Avinguda Volpalleres, un carrer ample i ple d’arbres i per davant del col·legi Joan Maragall que és l’escola més antiga del nostre poble. Vàrem seguir pel carrer Sant Domènec, al centre del poble i vam veure algunes de les cases antigues que encara queden i el mercat de Pere San. D’allà, cap a la plaça Barcelona on és l’ antic ajuntament. Quan vam arribar a la plaça vàrem esmorzar i van venir uns monitors , en Pau i la Mercè que ens van explicar les parts més importants de l’ ajuntament antic: un ajuntament en algun lloc ha de tenir els pals per les banderes, una porta gran, un balcó per parlar als ciutadans i un rètol amb el nom.

Pinyo_Juny14_Num63
To see the actual publication please follow the link above