Educació Infantil

Pinyo_Juny14_Num63

Educació Infantil EL LLIBRE BLANC DE P3 És una activitat que portem a terme a P3 des de fa molts anys. Abans de començar el curs cada família ja té el seu llibre. Un llibre completament blanc que de seguida esdevindrà el “seu llibre”. Cada família el personalitza posant la foto i el nom a la portada de manera que la mestra i els companys/es els reconeguin. 4 El llibre blanc comença amb una mica de la seva història: experiències, preferències, pors, membres de la família, amics… tot amb el suport de les fotos. Cada infant en serà el protagonista. De mica en mica s’anirà omplint entre tots amb imaginació, iniciativa, informacions, vivències… A partir d’aquest llibre s’esdevenen petits moments per poder compartir espais de temps amb els infants més individualitzats on els nens van exterioritzant emocions. El llibre va i torna de l’escola a casa i viceversa amb noves notícies o petites informacions. Esdevé un pont de contacte i comunicació entre tots. Com a mestres és una activitat que ens agrada, ens fa il·lusió i contribuïm per tal que sigui motivadora i així mantenir l’interès al llarg del curs. A grans trets és una manera de viure junts un canvi. L’adaptació i la integració a l’escola viscuda entre tots. P4- POESIA A L’ESCOLA “JOSEP CARNER” Com ja sabeu, al Pins iniciem els primers contactes amb la poesia des de ben petits. Aquest curs, els infants de P4 hem gaudit d’una proposta del Pla de Dinamització de l’Ajuntament de Sant Cugat anomenada “Poesia a l’escola”. L’objectiu és prendre contacte amb aquest gènere literari, adquirir interès per jugar amb les paraules i aprofundir dins el món del poeta treballat, en aquest cas, Josep Carner. La Rosa Fité ens va introduir en aquest món meravellós dels poemes i les rimes a través de jocs interactius i amb titelles de gran format. Tots vam participar i vam poder gaudir d’aquest espectacle.

Pinyo_Juny14_Num63
To see the actual publication please follow the link above