Pinyo_Juny14_Num63

ELS DRACS I LES ÀLIGUES TENIM “PADRINS LECTORS” Aquest tercer trimestre tots els nens i nenes de P5 tenim un “padrí de lectura”. Cada cert temps les Tortugues i els Conills, que són els alumnes de 4t, venen a buscar-nos a la classe per llegirnos 5 un conte. Busquem un lloc agradable del pati i gaudim tot escoltant les aventures tan fantàstiques que el nostre padrí o padrina ens ha preparat. Ens agrada molt aquesta activitat i nosaltres, quan siguem una mica més grans, també volem ser “padrins lectors” d’altres nens i nenes més petits perquè: que ens llegeixin un conte és el millor regal que ens poden fer! Gràcies Tortugues i Conills!! ELS DRACS DE P5B APRENEM FENT RECERCA - Són perilloses les aranyes? - Quantes potes tenen? - i ulls?... Aquestes i moltes preguntes més són les que hem investigat. Preguntem, busquem llegim, mirem, pensem… tot per tal de comprovar hipòtesis i aprendre allò que volem saber del tema que hem triat: LES ARANYES. I hem esbrinat i après un munt de coses. Ara ja som una mica Experts en el tema. Tot i que ja fa uns quants mesos que ho vam treballar encara ens en recordem: voleu saber-ne alguna cosa?

Pinyo_Juny14_Num63
To see the actual publication please follow the link above