Què Fem

Pinyo_Juny14_Num63

24 Què Fem Què Qui Com Des de l’AMPA, i concretament de la Comissió que promou la Setmana de la Ciència a l’escola, els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior han pogut gaudir de la presència del presentador del programa QUÈ QUI COM, Jaume Vilalta. Durant tota una tarda, en Jaume Vilalta ens va explicar com duien a terme un programa com el QUÈ QUI COM així com ens va ensenyar algun petit truc televisiu. Així doncs aquesta activitat, juntament amb els tallers de ciències que al llarg del curs es realitzen, pretenen apropar la ciència als alumnes. El nostre alumne de sisè va quedar classificat en tercer lloc en la carrera de marxa disputada a Sabadell ( campionat de Catalunya) N O U CEIP Pins del Vallès Aquesta és la teva revista Si vols fer un suggeriment, publicar una carta o un article, adreça’t a: a8026026@xtec.cat Podeu trobar El Pinyó en format digital en la web de l’escola http://www.xtec.cat/ceip-pins/ Moltes Felicitats Gabriel Caragol!!!!!!

Pinyo_Juny14_Num63
To see the actual publication please follow the link above