Pinyo_Juny14_Num63

SECCIÓ D’ACTIVITATS EXTRAESCOLARS AMPA/PAIDOS Alumnes del Pins classificats entre els 20 primers llocs: CATEGORIA NOM I LLOC DE CLASSIFICACIÓ Benjamí masculí CARAGOL LORENZO MARIO (11è lloc) Aleví masculí GONZALEZ YU MARTIN (2n lloc) 29  Campionat de natació escolar: amb un total de 8 alumnes del Pins. GONZALEZ FAÑANÁS JOSÉ (14è lloc) CARAGOL LORENZO GABRIEL (15è lloc) GONZALEZ YU EDUARD (16è lloc)  Cursa d’Orientació familiar: amb un total de 58 alumnes del Pins. (28 alumnes individuals i 30 amb parella). Alumnes del Pins classificats entre els 20 primers llocs: Posició Nen/a 1 Nen/a 2 Categoria 2 Silvia Tolsa Boneu Laia Garcia Aleví Femení 2 Ander Zurbano Martin Gonzalez Aleví Masculí 3 Arnau Añols Bordas Aleví Masculí 4 Mario Vega Guifré Agustin Aleví Masculí 6 Petra Alarcón Monjolnell Ruth Morató Benjamí Femení 9 Roger Cardona Pujadas Aleví Masculí 9 Ariadna de jaime Fdez-me Benjamí Femení 18 Èric Canals Marsé Daniel Polo Aleví Masculí 18 Pau Mateo Bernado Jordi Fraile Benjamí Mas 19 Sara Carreras Rodriguez Laia Palomar Aleví Femení 19 Mireia Ramos Mira Mireia Fernàndez Benjamí Femení 20 Pablo Diez venegas Hector Sarrion Aleví Masculí Com podeu veure la participació enguany ha estat tot un èxit! El curs vinent us esperem amb les mateixes energies i amb moltes ganes de repetir. A la pàgina web www.paidos.cat podeu veure els reportatges fotogràfics. Que passeu unes bones vacances !

Pinyo_Juny14_Num63
To see the actual publication please follow the link above