Segon torn

D’apadrinament lector

Al febrer em començat el segon torn d’apadrinament lector i els nostres companys que havien fet el primer torn han acabat al gener, just a l’equador del curs. Estem tots molt contens, i esperem fer un bon treball amb els nostres fillols/es.

Vam començar les sessions donant pistes als nostres fillols per fer-los endevinar endevinar quins eren els seus padrins de lectura, i així ens vam ficar a treballar (llegint i coneixent-nos millor). A cada sessió llegim tots plegats una pàgina el padrí una altra el fillol/la. De moment ja portem cinc sessions, a cadascuna d’elles llegim en diferents tipus de lletres, primer de pal i després lligada o d’impremta.

ANIMACIÓ A LA LECTURA

Ahir, 11 de febrer de 2015, va venir una animadora a lectura a l’escola.

Anava disfressada de tia Sofia (protagonista del llibre que ens estem llegint els alumnes de 6è, titulat “Cinc viatges pel misteri”).

L’animadora va interpretar molt bé el seu paper, es va mostrar rondinaire, excèntrica i molt observadora.

Ens va explicar l’últim misteri que ha resolt a Lleida i per finalitzar ens va ensenyar un joc per comprovar si som bons observadors.

Vam passar una estona molt divertida i agradable, la tia Sofia ens va fer riure molt.

Vam gaudir d’una sessió de misteri espectacular!!!!

APADRINAMENT LECTOR

La setmana passada es va acabar el primer torn d’apadrinament lector.

A l’alumnat de sisè ens va agradar molt fer-ho perquè vam ajudar als nens de 1r a llegir; també vam fer activitats i per acabar, ens ho vam molt bé tots plegats.

És una pena deixar-lo i no poder continuar. Voldríem tornar-ho a fer.

En una sessió vam celebrar que es va acabar el trimestre i que començava el Nadal i en una altra, que era l’ últim dia d’apadrinament lector. Durant aquests dos dies vam fer jocs a l’ordinador, endevinalles, i jocs amb globus i fins i tot vam fer una gimcana al pati.

Suposem que el proper grup s’ho passaran tan bé com nosaltres!

Ha estat tot un plaer!