HIGH SCHOOL MUSICAL

El passat 21 de juny els cantaires de la coral de sisè es van acomiadar de l'escola en un marc immillorable. A les 21h al Parc d'Europa van interpretar algunes de les cançons que composen la banda sonora de les pel·lícules de High School Musical, amb les lletres adaptades al seu pas per l'escola. Un últim concert com a coral de sisè on van poder demostrar, un cop més, tot allò de que són capaços.

Moltíssimes gràcies a tots i totes per aquests moments!!

CONCERT A LA RESIDÈNCIA MUNICIPAL DE LA CORAL DE 6è

La coral de sisè ha realitzat un concert a la Residència Municipal com a cloenda del curs escolar. Ens han ofert un variat repertori de cançons i ens han fet gaudir d’una bona jornada en companyia dels avis i àvies del municipi.

XVI TROBADA DE CORALS DE LLEIDA

El dia 23 de Maig, els alumnes de 5è vam anar a l’auditori Enric Granados de Lleida per participar, amb cinc escoles més, a la XVI trobada de corals.

Nosaltres vam contar dos cançons: “Dodi Li” i “Ser una estrella” i les vam acompanyar amb dues coreografies molt originals.

Un cop finalitzades totes les actuacions, les corals ens vam unir per cantar dues cançons: “Joan del riu” i “Singing all together”, això sota la direcció de la nostra mestra de música, l’Anna Tomàs.

Finalment en Constantí, que és el fundador de la trobada de corals, ens va dirigir i tots vam cantar “ El cant de la trobada”.

Va ser una experiència molt profitosa per nosaltres i estem molt contents d’haver pogut cantar a l’auditori de Lleida.

ELS ALUMNES DE 5è B

CONCERT DE CORAL A LA RESIDÈNCIA BETULA ALBA

El passat dimecres 16 de maig, la coral de 5è de la nostra escola vam anar a fer un concert a la residència d’avis BetulaAlba.

El concert va començar a les 11 h i va durar uns 45 minuts.

Vam cantar diverses cançons, com ara: “What is Love”, “Singing all together”,“Persones iguals”, “Dodi li”, ”Ser una estella” i per acabar,“Que ens deixin en pau!”.

Vam tornar a peu a l’escola i com que feia força calor, vam acabar una mica suats.

En la meva opinió, va ser un concert força divertit, on els avis se van sentir acompanyats i agraïts i ens van aplaudir molt.

Roger Manchó,alumne de 5è A

COLÒNIES MUSICALS A COMA-RUGA

Els dies 12 i 13 de març els alumnes de 5è, conjuntament amb els nostres professors, vam anar de colònies al Camp d’Aprenentatge de Coma-Ruga.

A les 08:00 h vam sortir d’ Almacelles i aproximadament una hora i mitja més tard vam arribar a la casa de colònies i vam esmorzar; un cop vam acabar, vam jugar una mica al parc.

Després vam anar a visitar el museu de Pau Casals, que ens va fascinar, i més tard vam anar a dinar al parc que estava davant del museu. Quan vam acabar vam anar a la platja, però no ens vam banyar tot i que ens ho vam passar molt bé. Vam estar una mica allà, a la platja i vam tornar cap a la casa de colònies.

Vam deixar les maletes i ja vam començar a fer les activitats que teníem programades: gravar les cançons, decorar la caràtula o els experiments del so.

Vam acabar i vam berenar [ un croissant amb xocolata] i després ens van deixar jugar al parc, els que volien es podien anar a dutxar. Més tard,vam anar a les habitacions a organitzar-nos una mica, i vam baixar a sopar a les 20:15; quan vam acabar de sopar, vam sortir de la casa i vam anar a fer el joc de nit que va ser molt divertit , vam tornar a la casa de colònies, vam fer una mini festa per les habitacions i... cap a dormir.

L’endemà ens vam llevar i a les 08:30 vam baixar a esmorzar; quan vam acabar, vam sortir fora i vam acabar les activitats que ens quedaven per fer.

Un cop les vam acabar,vam anar a dinar; més tard, quan ja havíem acabat de dinar, vam sortir a jugar i a les 15:30 ens va vindre a buscar l’autocar i vam agafar carretera cap a Almacelles. Quan vam arribar a Almacelles ens van donar el CD amb les cançons que havíem enregistrat.

Va ser genial la sortida.

Els alumnes de 5è A

FESTIVAL D’HIVERN 2017

El passat divendres 22 de desembre vam acomiadar el trimestre i l’any de la millor manera que sabem fer: compartint amb les nostres famílies i amics les actuacions que tota l’escola ha estat preparant durant les últimes setmanes.

Esperem que tots junt hàgim gaudit d’aquests moments junts i que ens acompanyin per carregar piles aquestes festes.

BON NADAL A TOTHOM!!

CONCERT A BETULA ALBA DE LA CORAL DE 6è

Com ja és tradició en aquests últims anys pel més de desembre, la coral de sisè de l’escola va pujar a cantar a la Residència Betula Alba el passat dimecres dia 20. Uns cantaires entregats van compartir amb el públic les cançons treballades durant aquest primer trimestre. Sempre és una experiència bonica pujar a cantar pels padrins i padrines.

Moltes gràcies a tots i a totes!!

CONCERT DE LA CORAL DE 5è A LA RESIDÈNCIA PÚBLICA

El passat 18 de desembre, la coral de 5è va anar a la residencia pública d’Almacelles a cantar diverses cançons als avis.

Hi havia cançons per a tots els gustos, algunes en català: “Jo sóc com tu”, “Dimoni pelut”, “Alegria”, “País blanc” i “La resta portant-ne”; altres en anglès: “Engine, Engine” i “What is love”.

Els avis es van divertir tant com nosaltres. Al marxar ens van donar una bosseta amb llaminadures.

Va ser una experiència inoblidable.

ELS ALUMNES DE 5è B

CORÀL·LIA 2017

Un cop més la coral de sisè va participar el passat divendres al concert de Coràl·lia, on ens trobem amb gran part de les corals del poble. Vam passar una bona estona compartint les nostres cançons i gaudint de les diferents veus dels que hi van participar.

Moltes gràcies a tots i totes per ser-hi!!!