FESTIVAL D’HIVERN 2013

El passat divendres 20 de desembre vam celebrar per segon any el Festival d’hivern obert a les famílies i amics. I un cop més vam comprovar amb il·lusió que una sala tan gran s’omplia per a veure’ns i escoltar-nos. Des de l’escola us donem les gràcies per la vostra assistència; per venir a compartir amb nosaltres aquests moments de música i convivència!!

I les mestres de música de l’escola aprofitem aquestes línies per agrair a tots els nens i nenes la seva feina i implicació!! I a la resta de mestres del claustre la seva col·laboració i la seva il·lusió!!

El Festival ha estat un èxit gràcies a tots vosaltres!!

CONCERT DE DESEMBRE A LA BETULA ALBA -2013

Com ja ve sent habitual en els últims cursos, al voltant de Nadal visitem la residència de Betula Alba amb una de les nostres corals. Aquest cop ha estat la coral de sisè de l’escola qui va anar-hi el passat dia 18 de desembre amb un repertori de 8 cançons d’estils ben diferents. Els nostres cantaires van saber transmetre les seves ganes i la seva manera de gaudir de la música a través de les seves fantàstiques veus.

Un gran concert un cop més, amb una càlida rebuda per part delpúblic que ens esperava a l’auditori de la residència.

MOLTES GRÀCIES A TOTS!!

LA CORAL DE 5è CANTA A LA RESIDÈNCIA D'AVIS

Avui els nens i nenes de 5è que fan l’activitat de coral, han anat a la residència d’àvis d’Almacelles, a fer un petitconcert. Hem cantat sis cançons:

- El canon de les fruites

- Bona nit

- Nadal dels infants del món

- L’esmorzar

- Dimoni pelut

- El constipat

En acabar el concert els àvis ens han preparat un obsequi molt llaminer.

Ha sigut una experiencia molt bonica.

CONCERT DE CORÀLIA

Divendres dia 22 de Novembre, amb motiu del dia de la música, es va celebrar a l’església d’Almacelles el concert de Coràlia on vam participar algunes de les corals del poble. Des de l’Escola vam anar-hi amb la coral de 6è que va fer una actuació espectacular!!!

Aquest concert és una oportunitat per a poder escoltar-nos i gaudir junts de la música.

Moltes gràcies a tots els cantaires de 6è per la vostra implicació i les vostres ganes!!

Concerts com aquest motiven a continuar amb la nostra feina.