CORÀLIA 2014

Un any més, l’escola participaa Coràlia, l’acte de trobada de gran part de les corals d’Almacelles. El passat divendres 12 de desembre la coral de sisè i el cor En Clau de Veu, format per ex alumnes de l’escola, van actuar a l’església del poble, interpretant tres cançons cada formació, amb gran èxit de públic i oferint un molt bon concert.

Felicitats a tots els/les cantaires!!!

CANTEM ALS AVIS

Sempre és un plaer cantar i sentir cantar a les corals de l’escola.

Aquest divendres 12 de desembre, la coral de cinquè ha ofert un concert de Nadal a la residència d’avis municipal del nostre poble. Petits i grans han passat una estona molt entranyable compartint les cançons que havien preparat amb molt afecte.

SORTIM AL DIARI!

La coral de cinquè surt al diari Segre del diumenge 14 de desembre.

CONCERT DE DESEMBRE A BETULA ALBA – 2014

Com cada any al desembrela coral de sisè va visitar la residència Betula Alba per oferir un variat concert amb les cançons que hem treballat al llarg d’aquest trimestre.

Vam poder compartir una bona estona de cançons i danses i vam gaudir junts de les veus dels nostres nens i nenes.

Moltes gràcies a tots!!