COLÒNIES MUSICALS DE CINQUÈ

Dos dies intensos de colònies a Coma-Ruga!

Aquesta vegada les activitats han estat relacionades amb el rock i amb la figura de Pau Casals. Combinació perfecta per atansar-nos i entendre el poder que té la música i com a través d’ella, podem crear móns millors.

Encara assaborint el bon record d’aquesta experiència, us deixem les fotografies d’aquests dies i l’enllaç a la cançó que vam enregistrar a l’estudi de gravació.

LA CORAL DE 6è CANTEM A LA LLAR D’INFANTS!!

Avui, dia 9 d’abril, ha estat un dia especial. A la llar d’infants del poble celebren la setmana de la música i ens han convidat a cantar per a conèixer i sentir les veus dels nostres cantaires de 6è. Ha estat una experiència molt divertida i entranyable. Petits i grans han gaudit amb la música i hem acabat el concert cantant junts el “Sol solet”. Abans de marxar ens han ofert un bon esmorzar!!

Moltes gràcies a tots i a totes!!!

FESTIVAL D’HIVERN 2014

El passat dimarts 23 de desembre vam celebrar per tercer any el Festival d’hivern obert a les famílies i amics. I un cop més vam comprovar amb il·lusió que una sala tan gran s’omplia per a veure’ns i escoltar-nos. Des de l’escola us donem les gràcies per la vostra assistència; per venir a compartir amb nosaltres aquests moments de música i convivència!!

I les mestres de música de l’escola aprofitem aquestes línies per agrair a tots els nens i nenes la seva feina i implicació!! I a la resta de mestres del claustre la seva col·laboració i la seva il·lusió!!

Una vegada més el Festival ha estat un èxit gràcies a tots vosaltres!!

CORÀLIA 2014

Un any més, l’escola participa a Coràlia, l’acte de trobada de gran part de les corals d’Almacelles. El passat divendres 12 de desembre la coral de sisè i el cor En Clau de Veu, format per ex alumnes de l’escola, van actuar a l’església del poble, interpretant tres cançons cada formació, amb gran èxit de públic i oferint un molt bon concert.

Felicitats a tots els/les cantaires!!!

CANTEM ALS AVIS

Sempre és un plaer cantar i sentir cantar a les corals de l’escola.

Aquest divendres 12 de desembre, la coral de cinquè ha ofert un concert de Nadal a la residència d’avis municipal del nostre poble. Petits i grans han passat una estona molt entranyable compartint les cançons que havien preparat amb molt afecte.

SORTIM AL DIARI!

La coral de cinquè surt al diari Segre del diumenge 14 de desembre.

CONCERT DE DESEMBRE A BETULA ALBA – 2014

Com cada any al desembre la coral de sisè va visitar la residència Betula Alba per oferir un variat concert amb les cançons que hem treballat al llarg d’aquest trimestre.

Vam poder compartir una bona estona de cançons i danses i vam gaudir junts de les veus dels nostres nens i nenes.

Moltes gràcies a tots!!