CONCERT CORAL DE 5è A BETULA ALBA

El passat dimecres 26 d’abril, la coral de cinquè de l’escola va pujar a cantar a la residència Betula Alba. Com sempre, va ser una experiència entranyable poder compartir la nostra música amb els padrins i padrines. Moltes gràcies a tots i a totes per fer-ho possible!!

CONCERT COR SAFARI

El passat dia 20 de desembre vam tenir la gran sort de poder comptar amb els nens i nenes del Cor Safari (d'Entebbe, Uganda) al nostre poble. Van estar fent tallers a l'escola i a l'institut i a la tarda ens van oferir un fantàstic concert a la Sala Polivalent, amb un gran èxit de públic.

Va ser una experiència increïble poder compartir amb ells escenari, estones de joc i de lleure i estones de feina. Ben segur que hi mantindrem el contacte!!

Moltes gràcies a tots/es els que ho vau fer possible!!

CONCERT CORAL DE 5è A BETULA ALBA

CONCERT A BETULA CORAL DE 6è.

A principis de desembre, com cada any, la coral de sisè de la nostra escola va visitar la Residència Betula Alba per fer-hi el concert d'hivern. Els nostres cantaires van posar-hi totes les ganes i la il·lusió per compartir amb els padrins i padrines una estona al voltant de la música.

Moltes gràcies a tots i a totes!!

FESTIVAL D'HIVERN 2016

CONCERT A LA RESINDÈNCIA MUNICIPAL

El passat dimecres dia 7 de desembre la coral de cinquè de la nostra escola es va estrenar cantant a la Residència Municipal. Vam fer un gran concert, amb moments molt emotius i amb un públic fantàstic que ens va fer sentir molt bé.

Enhorabona a tots i a totes!!

CORÀL·LIA 2016

El passat divendres 25 de novembre vam participar un any més en el concert de Coràl·lia, organitzat per l’ajuntament del nostre poble. Va ser una estona on la gran majoria de corals del poble vam poder compartir moments plens de música, que vam acabar cantant tots junts la cançó “Muntanyes regalades”.

Una gran actuació de la coral de sisè de la nostra escola!! Felicitats a tots i totes!!!