TARDA LITERÀRIA

INAUGURACIÓ EXPOSICIÓ PINOTXO

El passat divendres dia 17 de febrer vam fer la inauguració de l’exposició que aquest any gira entorn a la història del Pinotxo. Per cicles vam presentar, a la sala polivalent del poble, els treballs que hem realitzat. Una mateixa història ens ha portat a treballar els personatges, els oficis, els titelles o les emocions. I tot queda plasmat plàsticament al Casal del dia 17 al 28 de febrer.

LA NOSTRA ESCOLA CELEBRA EL DIA DE LA PAU

FESTIVAL D'HIVERN 2016

CONCERT COR SAFARI

El passat dia 20 de desembre vam tenir la gran sort de poder comptar amb els nens i nenes del Cor Safari (d'Entebbe, Uganda) al nostre poble. Van estar fent tallers a l'escola i a l'institut i a la tarda ens van oferir un fantàstic concert a la Sala Polivalent, amb un gran èxit de públic.

Va ser una experiència increïble poder compartir amb ells escenari, estones de joc i de lleure i estones de feina. Ben segur que hi mantindrem el contacte!!

Moltes gràcies a tots/es els que ho vau fer possible!!