LA MARATÓ

Com cada any, els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Canigó organitzen una sèrie d’activitats amb l’objectiu de sensibilitzartothom per a que col·laborin en la recollida de diners per a La Marató. Aquest any els diners recollits aniran destinats a la investigació de les malalties del cor.

Una d’aquestes activitats l’han duta terme a la nostra escola en horari de 15 a 17 h, organitzant una sèrie de tallers per a tot l’alumnat de primària.

Des d’aquí volem agrair molt sincerament la sensibilització sobre La Marató que van fer amb l’alumnat i l’estona tan agradable que vam poder gaudir tots plegats. Alhora felicitar-los per la bona preparació i la responsabilitat en l’execució de les activitats.

També volem donar l’enhorabona a l’alumnat de 4t d‘ESO que ha participat en el concurs Pinta La Marató 2014 amb l’elaboració d’un cartell que ha quedat finalista.

Animeu-vos a col·laborar amb La Marató, encara i sou a temps!

Per a més informació sobre La Marató: http://www.tv3.cat/marato/

Fotos de tercer

Fotos de quart

Fotos de cinquè

Fotos de primer i sisè

Fotos de segon

FEM VOLAR ESTELS

Avui 10 de desembre de 2014 al pati dels centres educatius, coincidint amb la celebració del dia mundial dels drets humans ha tingut lloc un enlairament simultani d'estels elaborats pels alumnes, en el que el nostre centre hi ha participat.

Aquesta activitat, “Fem volar estels”, està organitzada des del Departament d’Ensenyament i s’emmarca dins la celebració del Tricentenari del 1714.

Aquesta proposta es relaciona amb l'edicte promulgat el 10 de febrer de 1775 pel Governador Militar de Barcelona:

ORDENO y mando, que Persona alguna, de cualquier estado, ó condición que sea, no pueda del día de la publicación de este Edicto en adelante hacer volar Cometa, ó Grua, ni otra cualquiera parte de ella, ni consentirlo a ninguno de sus domésticos o dependientes bajo la pena de tres libras por cada vez, que fuere hecho lo contrario.

Podeu veure en les següents fotografies com han gaudit els vostres fill i filles fent volar els estels i descobrint aquest nou joc que per a alguns a estat nou.