TALLERS I ESPECTACLE DE C

Artistes i públic gran i petit ho vam passar molt divertit!!

COMIAT DE L'ALUMNAT DE 6è

TARDA LITERÀRIA

CELEBREM EL DIA DE LA DONA TREBALLADORA

El dia 8 de març vam celebrar el dia de la dona treballadora. Des de l'escola vam demanar la participació de mares que volguessin compartir la seva experiència de vida entre tot l'alumnat segons els perfils següents:

1. Dones que, en un moment social en què el seu paper no estava reconegut, van ser pioneres en algun treball.

2. Dones que han patit qualsevol discriminació a nivell laboral: salaris més baixos, acomiadaments improcedents ...

3. Dones que vulguin donar el seu testimoniatge com a treballadores que concilien la vida laboral i familiar.

Volem agrair la vostra col.laboració, ja que ha estat molt profitosa per la comunitat educativa del centre.

Com ja sabeu el dia 8 de març, a l’escola, vam celebrar el dia de la dona treballadora.

A les classes de 5è van venir dues mares: la Cristina Bosch Novell a 5è A i l’Anna Arjó Pont a 5è B, ens van explicar com han aconseguit conciliar la vida laboral amb la vida familiar.

Totes dues ho van fer genial. MOLTES GRÀCIES!!!!

DIA DE LA PAU A PRIMÀRIA

LA FESTA DE LA PAU AL PARVULARI

EL DIA 30 DE GENER VAM CELEBRAR EL DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU CANTANT I BALLANT CANÇONS AL PATI DEL PARVULARI. ELSNENS I NENES DE P3 VAN BALLAR “LA CANÇÓ DE LA FELICITAT”, ELS DE P4 “SOM AMICS” I ELS DE P5 “LA DANSA DELS AMICS”, I TOTS JUNTS“EL MÓN SERIA…”

DESPRÉS VAM CONTINUAR LA FESTA CANTANT I BALLANT LLIUREMENT CANÇONS VARIADES… VA SER MOLT DIVERTIT!!

TALLERS I ESPECTACLE DE CIRC

Aquest curs a la nostra escola estem treballant el projecte del CIRC. Els dies 6 i 7 de novembre vam tenir amb nosaltres a “Circo La Raspa” una companyia de Circ que fa més de deu anys que es dedica a aquest món.

Al gimnàs de l’escola tots els cursos vam fer Tallers de circ: malabars amb pilotes, maces, diàbolos, plats xinesos... vam pujar al trapezi, a les xanques, al patinets i al cable fent de funambulistes. Els tallers van concloure amb un espectacle a la Sala Polivalent on Richi i Román ens van mostrar les seves habilitats com artistes de circ. Un espectacle amb música, bromes, equilibris, contorsions, participació del públic...va ser molt animat!!

Una de les coses que més va agradar va ser veure les cares dels nens petits molt feliços i també les cares dels artistes, que es veia que també estaven gaudint al fer l’espectacle.

Artistes i públic gran i petit ho vam passar molt divertit!!

1r

2n