TALLERS I ESPECTACLE DE CIRC

Aquest curs a la nostra escola estem treballant el projecte del CIRC. Els dies 6 i 7 de novembre vam tenir amb nosaltres a “Circo La Raspa” una companyia de Circ que fa més de deu anys que es dedica a aquest món.

Al gimnàs de l’escola tots els cursos vam fer Tallers de circ: malabars amb pilotes, maces, diàbolos, plats xinesos... vam pujar al trapezi, a les xanques, al patinets i al cable fent de funambulistes. Els tallers van concloure amb un espectacle a la Sala Polivalent on Richi i Román ens van mostrar les seves habilitats com artistes de circ. Un espectacle amb música, bromes, equilibris, contorsions, participació del públic...va ser molt animat!!

Una de les coses que més va agradar va ser veure les cares dels nens petits molt feliços i també les cares dels artistes, que es veia que també estaven gaudint al fer l’espectacle.

2n