CONCURS INTERESCOLAR THE FONIX 2018

Els i les alumnes d'ampliació d'anglès de 6è, hem participat en el CONCURS INTERESCOLAR THE FONIX 2018.

THE FONIX, és un concurs escolar d'anglès dissenyat per afavorir l'aprenentatge de la llengua anglesa, la participació es fa a través del centre, el qual, només pot presentar un dels vídeos candidats. Els projectes han de tractar temes que desenvolupin el pensament crític i reflexiu, resolució de problemes i solucions creatives, l'utilització d'entorns digitals i la comunicació transmèdia i que treballin temes ètics fixats per la UNESCO 2030, en aquest cas, l'OBESITAT.

Tots i cada un dels tres grups que s'han presentat com a candidats, han treballat de valent i de manera autònoma i molt satisfactòria. A continuació, us mostrem les seves candidatures, de les que estem molt contents i contentes, i de les que ha estat molt difícil escollir-ne tan sols un. El projecte finalista ha estat el realitzat per les alumnes Carla, Abril i Laia, guanyadores en una votació realitzada per tots els i les mestres del centre.

Esperem que us agradi!