CARNESTOLTES

HOMENATGE A TÀPIES

HEM COMBINAT COLORS PER TROBAR LES TONALITATS DE LA TERRA I JUNTAMENT AMB AQUESTS COLORS HEM PINTAT CREUS, LLETRES I SIGNES AMB EL NEGRE, GROC, BLANC I ROIG.

HEM FET UN COLLAGE AMB PAPERS DE DIARI, RETALLS DE ROBA I MITJONS PER TAL D’ELABORAR LA NOSTRA PETITA OBRA EN HOMENATGE A TÀPIES.

SORTIDA P3 LLEIDA

Els nens i nenes de P3 han visitat la CASA DELS GEGANTS de Lleida i han fet un taller de pintura a CAIXAFORUM.

P3 PINTA LA TARDOR

Per fer aquest treball, primerament, hem barrejat colors de tempera per tenir a mà tots els colors de la tardor.

Després hem vist una petita mostra de l’obra de Mark Rothko (la de la seva maduresa artística).

A continuació, hem pintat amb la tempera i rodets d’esponja tota o gairebé tota la superfície amb un mateix color. Posteriorment hem traçat formes rectangulars amb límits poc definits.

El resultat final és una pintura amb gradacions, irregularitats i mescles.

ESQUITXANT AMB PINTURA

ELS NENS I NENES DE P-3 HEM VIST OBRES DE POLLOCK I HEM EXPERIMENTAT AMB LA SEVA TÈCNICA.

CELEBREM EL NADAL AL PARVULARI

COM CADA ANY, HEM REBUT LA VISITA DEL CAMARLENC REIAL I ELS PATGES PER RECOLLIR LES CARTES QUE ELS NENS I NENES DEL PARVULARI HAVIEN PREPARAT PER ALS REIS MAGS D’ORIENT.

TAMBÉ HEM DONAT FORÇA MENJAR ALS TIONS, PER A QUE AL PICAR AMB ELS BASTONS ENS CAGUESSIN LLAMINADURES.

ANY NOU P3

ELS PASTORETS I PASTORETES DE P3 US DESITGEN UN BON ANY.

P3 PINTA LA TARDOR

Per fer aquest treball, primerament, hem barrejat colors de témpera per tenir a mà tots els colors de la tardor.

El resultat final és una pintura amb gradacions, irregularitats i mescles.

ELS ALUMNES DE P4 I P5 ANEM AL CAIXAFORUM

Els dies 6 i 7 de novembre els grups de P4 i P5 vam anar al matí a l’edifici del Caixaforum a Lleida a veure l’obra de teatre “ Els petits més grans. Les faules de l’equilibri”.

L’espectacle, amb actors i titelles, va estar molt bé i ens va agradar molt veure les històries d’insectes com la marieta, la formiga, l’escarabat i l’eruga.

CELEBREM LA CASTANYADA

El passat dijous 30 d’octubre, l’alumnat de cicle inicial vam anar a l’escola d’infantil per celebrar tots junts la castanyada.

Ens vam poder disfressar de castanyers i castanyeres i vam ballar la dansa que havíem preparat amb la senyoreta Anna i la Senyoreta Noèlia.

Després de ballar, vam berenar i vam poder jugar al pati una estona i vam veure les nostres senyoretes de quan anàvem a l’escola d’infantil.

Des de P3 fins a 2n vam ballar, cantar i ens ho vam passar d’allò més bé!!

VISITA A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA

El passat dia 6 d’octubre, l'alumnat de P5 vam pujar a veure la biblioteca de la nostra escola i ens va rebre la Mª Lluïsa, la mestra encarregada del seu funcionament i del servei de préstec de llibres.

Ens va explicar que tots els dilluns podem pujar amb les famílies, de 17 a 18h., a buscar llibres per llegir a casa. També ens va explicar com estaven classificats i al marxar ens va regalar un punt de llibre amb la Bibliogota a cadascú, per a pintar-lo i decorar-lo com volguéssim.

Ens va agradar molt pujar a l’edifici del Tossal!