BON NADAL

L’ALUMNAT DE P5 VISITA SANT JOAN DE DÉU

EL PASSAT 6 DE NOVEMBRE, ELS NENS I LES NENES DE P5 VAM ANAR AL CENTRE DE SANT JOAN DE DÉU, PER CONÉIXER EL SEU JARDÍ DELS SENTITS I PODER FER UNS TALLERS AMB MATERIALS RECICLATS, AMB L’AJUDA D’ALGUNS INTERNS.

DURANT EL MATÍ, VAM DESCOBRIR LES PLANTES QUE TENEN ALLÍ I FINS I TOT EN VAM TASTAR ALGUNA, I ENS VAM EMPORTAR UN PENJOLL FET AMB FUSTA I LLANA, I UNA BOSSETA D’ESPÍGOL PER CADASCÚ.

L'ALUMNAT DE P4 A LA SAIRA

EL DIVENDRES DIA 13 DE NOVEMBRE ELS NENS I NENES DE P4 VAREM ANAR A LA SAIRA PER FER TALLERS DE FULLES DE TARDOR I AMETLLES GARRAPINYADES. DESPRÈS DEL DINAR VAREM VISITAR ELS ANIMALS. PER ACABAR, UNA PASSEJADA AMB PONI I FI DE FESTA AL TIPI.

MERAVELLÓS DIA DE TARDOR !!!

CELEBREM LA CASTANYADA

El passat dia 30 d’octubre l’alumnat d’educació infantil va pujar a l’edifici de primària a celebrar la castanyada amb els nens i nenes de cicle inicial. Va ser una tarda de companyoniaen la que els més grans es van sentir responsables dels petits, van ballar, pintar, escoltar contes i menjarunes castanyes ben torradetes que ens van fer el conserge i unes mares voluntàries.Ah! I tot això disfressats de castanyers i castanyeres!

Hola a tots i totes,

Moltíssimes gràcies a totes les castanyeres i castanyer per la vostra ajuda i col·laboració en la celebració de la Castanyada i haver fet possible que els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial poguéssim menjar castanyes i haver gaudit de la festa.

Una abraçada i fins una altra!

Mestres d’Educació Infantil i Cicle Inicial.

FOMENTEM L’ALIMENTACIÓ SALUDABLE

L’ALUMNAT DE P5 I CICLE INICIAL VAM PARTICIPAR EL PASSAT DILLUNS 5 D’OCTUBRE EN LES ACTIVITATS ORGANITZADES PER LA FEDERACIÓ D’ENTITATSCONTRA EL CÀNCER A LA SALA POLIVALENT, AMB MOTIU DE LA CAMPANYA “ACTUA CONTRA EL CÀNCER: MENJA SA I MOU-TE!!!”

VAM GAUDIR DE LA REPRESENTACIÓ DE L’OBRA “L’HORT D’EN MARÇAL” , MOLT DIVERTIDA I PARTICIPATIVA, I A CONTINUACIÓ TOTS ELS NENS I NENES VAM PODER FER BROQUETES DE FRUITA VARIADA, QUE VA SER EL NOSTRE ESMORZAR.

VISITA ALS GEGANTS D’ALMACELLES

EL DILLUNS 21 DE SETEMBRE AL MATÍ, ELS NENS I NENES DE P4 I P5 VAM ANAR A CASA CLARA PER A VEURE D’APROP ALS GEGANTS I CAPGROSSOS D’ALMACELLES.

L’ÓSCAR LALANA ENS VA EXPLICAR LA HISTÒRIA DE LA CASA I EL PERQUÈ DELS NOMDELS GEGANTS. TAMBÉ ENS VAM PODER PROVAR ELS CAPGROSSOS… I HEM VIST QUE NO FAN TANTA POR.

ENS HA AGRADAT MOLT!!!