AUDICIÓ DE L’ESCOLA DE MÚSICA D’ALMACELLES

EL PASSAT 26 D’ABRIL ENS VAN VENIR A VISITAR UNS ALUMNES DE L’ESCOLA DE MÚSICA D’ ALMACELLES, PER A ENSENYAR-NOS COM SÓN I COM SONEN ALGUNS DELS INSTRUMENTS QUE TENEN ALLÍ.

VAM PODER GAUDIR D’INSTRUMENTS, COM LA FLAUTA TRAVESSERA, EL CLARINET I EL SAXÒFON,LA GUITARRA CLÀSICA I L’ELÈCTRICA, L’ACORDIÓ I EL PIANO.

HO VAN FER MOLT BÉ!!!

AL PARVULARI CELEBREM SANT JORDI

ENS AGRADA MOLT AQUESTA HISTÒRIA ON ELS PROTAGONISTES SÓN EL REI, LA PRINCESA, EL CAVALLER I EL DRAC… I TAMBÉ LES ROSES I ELS LLIBRES.

PER AIXÒ HEM FET ROSES AMB DIFERENTS MATERIALS, I ELS DE P5 ENS HEM ANIMAT A FER EL NOSTRE PROPI LLIBRE AMB LA LLEGENDA DE SANT JORDI, ESCRITA PELS NENES I NENES.

MIREU QUE BÉ ENS HAN QUEDAT!!

EL DECORAT DE FONS (UN CASTELL MEDIEVAL), DE LES FOTOS, HA ESTAT PINTAT I MONTAT PER UNA MARE DE P-4, NEREIDA SANTALLUSIA. AQUESTA COL·LABORACIÓ ESPONTÀNIA ENS HA DONAT PEU HA REPRODUIR L’AMBIENT DE L’ÈPOCA DE LA LLEGENDA DE SANT JORDI.

PER QUÈ LA LLUNA CANVIA DE FORMA?

A P5 ESTEM APRENENT MOLTES COSES SOBRE LES ESTRELLES I ELS PLANETES, I VAM VEURE QUE EL NOSTRE PLANETA TÉ UN SATÈL·LIT QUE GIRA AL SEU VOLTANT, LA LLUNA.

PERÒ TENÍEM UN DUBTE, COM ÉS QUE LA LLUNA NO TÉ SEMPRE LA MATEIXA FORMA? HI HA DIES QUE SEMBLA UN PLAT I D’ALTRES UN PLÀTAN... QUÈ LI PASSA?

VAM PREGUNTAR I ENS VAN DIR QUE ALGUNS NENS DE PRIMER ENS HO PODIEN EXPLICAR. AIXÍ QUE VAN BAIXAR L’ANE I EL MIQUEL, I AMB L’AJUDA DE LA SENYORETA MONTSE, ENS VAN DIR COM HAVIEN DESCOBERT ELLS ELS CANVIS EN LA FORMA DE LA LLUNA.

HO VAN FER MOLT BÉ!!! ARA JA TENIM MÉS CLAR QUE LA LLUNA NO CANVIA DE FORMA, EL QUE CANVIA ÉS LA PART IL·LUMINADA QUE VEIEM!

HEM FET UN FORN SOLAR

ELS NENS I NENES DE P5 VAM DESCOBRIR L’ENERGIA DEL SOL I VAM DECIDIR QUE VOLÍEM FER UN FORN SOLAR ENTRE TOTS.

AQUÍ TENIU UNA MOSTRA DE COM VA ANAR TOT EL PROCÉS I DE COM EL VAM PROVAR DESPRÉS AL PATI.

BON NADAL

L’ALUMNAT DE P5 VISITA SANT JOAN DE DÉU

EL PASSAT 6 DE NOVEMBRE, ELS NENS I LES NENES DE P5 VAM ANAR AL CENTRE DE SANT JOAN DE DÉU, PER CONÉIXER EL SEU JARDÍ DELS SENTITS I PODER FER UNS TALLERS AMB MATERIALS RECICLATS, AMB L’AJUDA D’ALGUNS INTERNS.

DURANT EL MATÍ, VAM DESCOBRIR LES PLANTES QUE TENEN ALLÍ I FINS I TOT EN VAM TASTAR ALGUNA, I ENS VAM EMPORTAR UN PENJOLL FET AMB FUSTA I LLANA, I UNA BOSSETA D’ESPÍGOL PER CADASCÚ.

L'ALUMNAT DE P4 A LA SAIRA

EL DIVENDRES DIA 13 DE NOVEMBRE ELS NENS I NENES DE P4 VAREM ANAR A LA SAIRA PER FER TALLERS DE FULLES DE TARDOR I AMETLLES GARRAPINYADES. DESPRÈS DEL DINAR VAREM VISITAR ELS ANIMALS. PER ACABAR, UNA PASSEJADA AMB PONI I FI DE FESTA AL TIPI.

MERAVELLÓS DIA DE TARDOR !!!

CELEBREM LA CASTANYADA

El passat dia 30 d’octubre l’alumnat d’educació infantil va pujar a l’edifici de primària a celebrar la castanyada amb els nens i nenes de cicle inicial. Va ser una tarda de companyoniaen la que els més grans es van sentir responsables dels petits, van ballar, pintar, escoltar contes i menjarunes castanyes ben torradetes que ens van fer el conserge i unes mares voluntàries.Ah! I tot això disfressats de castanyers i castanyeres!

Hola a tots i totes,

Moltíssimes gràcies a totes les castanyeres i castanyer per la vostra ajuda i col·laboració en la celebració de la Castanyada i haver fet possible que els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial poguéssim menjar castanyes i haver gaudit de la festa.

Una abraçada i fins una altra!

Mestres d’Educació Infantil i Cicle Inicial.

FOMENTEM L’ALIMENTACIÓ SALUDABLE

L’ALUMNAT DE P5 I CICLE INICIAL VAM PARTICIPAR EL PASSAT DILLUNS 5 D’OCTUBRE EN LES ACTIVITATS ORGANITZADES PER LA FEDERACIÓ D’ENTITATSCONTRA EL CÀNCER A LA SALA POLIVALENT, AMB MOTIU DE LA CAMPANYA “ACTUA CONTRA EL CÀNCER: MENJA SA I MOU-TE!!!”

VAM GAUDIR DE LA REPRESENTACIÓ DE L’OBRA “L’HORT D’EN MARÇAL” , MOLT DIVERTIDA I PARTICIPATIVA, I A CONTINUACIÓ TOTS ELS NENS I NENES VAM PODER FER BROQUETES DE FRUITA VARIADA, QUE VA SER EL NOSTRE ESMORZAR.

VISITA ALS GEGANTS D’ALMACELLES

EL DILLUNS 21 DE SETEMBRE AL MATÍ, ELS NENS I NENES DE P4 I P5 VAM ANAR A CASA CLARA PER A VEURE D’APROP ALS GEGANTS I CAPGROSSOS D’ALMACELLES.

L’ÓSCAR LALANA ENS VA EXPLICAR LA HISTÒRIA DE LA CASA I EL PERQUÈ DELS NOMDELS GEGANTS. TAMBÉ ENS VAM PODER PROVAR ELS CAPGROSSOS… I HEM VIST QUE NO FAN TANTA POR.

ENS HA AGRADAT MOLT!!!