EL CAMARLENC VISITA EL PARVULARI

DIMECRES DIA 20 VAM REBRE LA VISITA DEL CAMARLENC DELS REIS MAGS D’ORIENT, ACOMPANYAT DELS PATGES, I CADA NEN/A VA PASSAR A DONAR-LI LA CARTA AMB LES SEVES PETICIONS.

QUINA EMOCIÓ!!!!

PSICOMOTRICITAT

SORTIDA DELS/ES NENS/ES DE P-4 A LA GRANJA ESCOLA D’ALGUAIRE

ELS/LES NENS/ES DE P-4 VAM ANAR A LA GRANJA ESCOLA HORTA DE PINYANA D’ALGUAIRE ON VAM PODER FER UNES COQUES DE RECAPTE.

TAMBÉ VAM VEURE UNS QUANTS ANIMALS I ELS HI VAM PODER DONAR MENJAR I FINS I TOT VAM TOCAR L’OVELLA.

TAMBÉ VAREM DINAR TOTS PLEGATS, FER UNA ACTIVITAT DIRIGIDA A L’AIRE LLIURE I JUGAR UNA ESTONA.

ENS HO VAM PASSAR D’ALLÒ MÉS BÉ I LES COQUES ESTAVEN BONÍSSIMES!!!

TASQUES DE L'ALUMNAT DE P-4 A L’HORT

ELS I LES ALUMNES DE P-4 VAREM COLLIR ELS DAIKONS I ELS VAM OBSERVAR. TAMBÉ VAM ARRENCAR LES TOMATERES I VAM SORTEJAR LES TOMATES QUE QUEDAVEN I FINALMENT VAM ARRENCAR L’ALFÀBREGA I VAM TREURE LES LLAVORS PER GUARDAR-LES AL NOSTRE BANC DE LLAVORS I PODER-NE SEMBRAR DE NOU A LA PRIMAVERA.

AL ARRENCAR AQUESTES PLANTES DE L’HORT ENS VA QUEDAR ESPAI LLIURE ALS PALOTS I HO VAM APROFITAR PER SEMBRAR ALLS, PLANTAR ESCAROLES, ESPINACS I PASTANAGUES.

EXPOSICIÓ I TREBALL DELS FRUITS DE LA TARDOR A P-4

PARLANT DELS FRUITS DE LA TARDOR, VAM PROPOSAR DE PORTAR-NE AL COLE PER OBSERVAR-LOS I FER-NE UNA EXPOSICIÓ. ELS NENS ES VAN ENGRESCAR FORÇA I EN VAN PORTAR MOLTS, AMB LA QUAL COSA VAM PODER FER MOLTES ACTIVITATS.

PRIMER LES VAM OBSERVAR I DIR QUIN ERA EL SEU NOM, COLOR I LES SEVES CARACTERÍSTIQUES.

PER FER EL CARTELL VAM ANAR DEDUINT ENTRE TOTS QUINES LLETRES NECESSITAVEM I LES VAN DECORAR AMB CERES A L’ESTONA DE PLÀSTICA. TAMBÉ LES VAM ETIQUETAR FENT EL NOM PER PARELLES I DESPRÈS EN GRUP PETIT PER VEURE SI ESTAVA CORRECTE O HAVIEM DE CANVIAR QUELCOM. VAREM CONTAR EL NUMERO QUE N’HI HAVIA I ENTRE TOTS ELS VAM ESCRIURE, SI ALGUN NO EL SABIEM ENS VAN AJUDAR ELS NENS DE P-5.

TAMBÉ VAM APROFITAR PER FER CLASSIFICACIONS PER COLOR, FORMA…., VAM EXPERIMENTAR SI RODAVEN O NO, SI ES PODIEN APILAR, I FINS I TOT VAM FER UNA SERIACIÓ.

COM QUE A LES ALTRES CLASSES ELS VA AGRADAR MOLT LES NOSTRES EXPOSICIONS, VAN PASSAR PER LA CLASSE PER VEURE-LA I EREN ELS PROPIS NENS ELS QUE EXPLICAVEN ALS ALTRE EL QUE HAVIEN FET.

SORTIDA DE P-3 A LA SAIRA

SORTIDA DELS NENS I NENES DE P-3 A LA SAIRA PER FER UN TALLER DE PIZZA, VEURE ELS ANIMALETS I PASSEJAR AMB EL PONI.

OBSERVEM EL COGOMBRE I EL PEBROT

EL CURS PASSAT VAM PLANTAR PLANÇONS DE COGOMBRE I PEBROTS I AL TORNAR DE VACANCES ELS HEM COLLIT, OBSERVAT A LA CLASSE, I FINALMENT HO HEM PLASMAT EN LA FITXA.

HEM ANAT D’EXCURSIÓ!!!

ELS NENS I NENES DE P-5 HEM ANAT A LA SAIRA A FER UN TALLER DE LA VEREMA: HEM COLLIT EL RAÏM, L’HEM XAFAT I DESPRÉS HEM TASTAT EL MOSTO.

A LA TARDA HEM ANAT A VEURE ELS ANIMALS I HEM PUJAT EN UN RUQUET.

ENS HO HEM PASSAT MOL TBÉ!

P-4 I P-5 PLANTEM ENCIAMS

TOT APROFITANT L’ESPAI QUE ENS QUEDA LLIURE HEM PLANTAT UNES MATES D’ENCIAM PER FER UNES BONES AMANIDES!!!

SEMBREM DAIKONS

A DARRERS DEL CURS PASSAT VAM TALLAR ELS DAIKONS QUE JA HAVIEN FET LLAVORS I LES VAM POSAR A ASSECAR. AQUEST CURS ELS/LES NENS/NENES LES HEM TRET DE LES SEVES BEINES I LES HEM TORNAT A SEMBRAR. UNES QUANTES LES HEM ENGANXAT EN UNA FITXA PER SI LES VOLEU SEMBRAR A CASA.

COM HA CRESCUT EL NOSTRE HORT!!!

AL TORNAR A REEMPRENDRE L’ESCOLA ENS VA FER MOLTA IL.LUSIÓ VEURE TOT EL QUE HAVIA CRESCUT AL NOSTRE HORT I ELS FRUITS QUE HAVIEN SORTIT, TOMATES, PEBROTS, COGOMBRE I EL GIRA-SOL QUE HAVIA FET UNES FLORS ESPECTACULARS!!!

P-3 I P-5 VISITEN ELS GEGANTS I ELS CAPGROSSOS

ELS NENS I LES NENES DE P-3 I DE P5 HEM ANAT A LA CASA CLARA. HEM VIST ELS GEGANTS D’ALMACELLES (MELCIOR DE GUÀRDIA I EULÀLIA D’ESCOFET) I TAMBÉ ELS CAPGROSSOS.

ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ !!!

P-4 I P-5 VAM MENJAR TOMATES CHERRY

EL CURS PASSAT A LA PRIMAVERA ELS ALUMNES QUE FEIEN

P-3 VAN PLANTAR LLAVORS DE TOMATA “ CHERRY”.

QUAN VAM TORNAR , DESPRÉS DE VACANCES L`ALUMNAT DE P-4 I DE P-5 LES VAM COLLIR, LES VAM AMANIR I ENS LES VAM MENJAR.

BONÍSSIMES ¡!!