OBSERVEM EL COGOMBRE I EL PEBROT

EL CURS PASSAT VAM PLANTAR PLANÇONS DE COGOMBRE I PEBROTS I AL TORNAR DE VACANCES ELS HEM COLLIT, OBSERVAT A LA CLASSE, I FINALMENT HO HEM PLASMAT EN LA FITXA.

HEM ANAT D’EXCURSIÓ!!!

ELS NENS I NENES DE P-5 HEM ANAT A LA SAIRA A FER UN TALLER DE LA VEREMA: HEM COLLIT EL RAÏM, L’HEM XAFAT I DESPRÉS HEM TASTAT EL MOSTO.

A LA TARDA HEM ANAT A VEURE ELS ANIMALS I HEM PUJAT EN UN RUQUET.

ENS HO HEM PASSAT MOL TBÉ!

P-4 I P-5 PLANTEM ENCIAMS

TOT APROFITANT L’ESPAI QUE ENS QUEDA LLIURE HEM PLANTAT UNES MATES D’ENCIAM PER FER UNES BONES AMANIDES!!!

SEMBREM DAIKONS

A DARRERS DEL CURS PASSAT VAM TALLAR ELS DAIKONS QUE JA HAVIEN FET LLAVORS I LES VAM POSAR A ASSECAR. AQUEST CURS ELS/LES NENS/NENES LES HEM TRET DE LES SEVES BEINES I LES HEM TORNAT A SEMBRAR. UNES QUANTES LES HEM ENGANXAT EN UNA FITXA PER SI LES VOLEU SEMBRAR A CASA.

COM HA CRESCUT EL NOSTRE HORT!!!

AL TORNAR A REEMPRENDRE L’ESCOLA ENS VA FER MOLTA IL.LUSIÓ VEURE TOT EL QUE HAVIA CRESCUT AL NOSTRE HORT I ELS FRUITS QUE HAVIEN SORTIT, TOMATES, PEBROTS, COGOMBRE I EL GIRA-SOL QUE HAVIA FET UNES FLORS ESPECTACULARS!!!

P-3 I P-5 VISITEN ELS GEGANTS I ELS CAPGROSSOS

ELS NENS I LES NENES DE P-3 I DE P5 HEM ANAT A LA CASA CLARA. HEM VIST ELS GEGANTS D’ALMACELLES (MELCIOR DE GUÀRDIA I EULÀLIA D’ESCOFET) I TAMBÉ ELS CAPGROSSOS.

ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ !!!

P-4 I P-5 VAM MENJAR TOMATES CHERRY

EL CURS PASSAT A LA PRIMAVERA ELS ALUMNES QUE FEIEN

P-3 VAN PLANTAR LLAVORS DE TOMATA “ CHERRY”.

QUAN VAM TORNAR , DESPRÉS DE VACANCES L`ALUMNAT DE P-4 I DE P-5 LES VAM COLLIR, LES VAM AMANIR I ENS LES VAM MENJAR.

BONÍSSIMES ¡!!