ACTIVITAT D’ANIMACIÓ A LA LECTURA A LA BIBLIOTECA DEL PARVULARI

EL DIA 20 D’ABRIL VA VENIR LA REPRESENTANT DE L’EDITORIAL COSQUILLAS DE MONZÓN A EXPLICAR-NOS ALGUNS DELS SEUS CONTES, COM UNA ACTIVITAT MÉS DE LES ORGANITZADES PER CELEBRAR LA FESTA DE SANT JORDI A L’ESCOLA.

TOTS ELS NENS I NENES VAN PODER PASSAR UNA BONA ESTONA, ESCOLTANT LES HISTÒRIES D’AQUESTS LLIBRES, ACOMPANYATS DELS SEUS PROTAGONISTES, EL NINOT “COSQUILLAS” I LA “CARTOLINA”, UN PERSONATGE MÀGIC FET DE CARTRÓ.

VISITA BIBLIOTECA P-5

PER CELEBRAR LA FESTA DE SANT JORDI, ELS NENS I LES NENES DE P-5 HEM VISITAT LA BIBLIOTECA PÚBLICA D'ALMACELLES.

L’AMPA DE L’ESCOLA ENS HA CANVIAT EL TERRA DE LA BIBLIOTECA

Gràcies a la col·laboració econòmica de l’AMPA de la nostra escola, tenim un nou terra de parquet a la biblioteca. Hem adequat aquest espai per poder fer-lo encara més confortable i acollidor per als alumnes i les famílies que en fan ús.

Moltes gràcies!!!

A PSICOMOTRICITAT EXPERIMENTEM AMB EL MATERIAL, APRENEM A COMPARTIR I CONSTRUIM CIRCUITS ENTRE TOTS.

JUGANT TREBALLEM LA LATERALITAT O L’EQUILIBRI.

ENS HO PASSEM MOLT BÉ!!!

HEM CELEBRAT EL CARNAVAL

EL 24 DE FEBRER VAM CELEBRAR LA FESTA DEL CARNAVAL A L’ESCOLA D’INFANTIL. VAM BALLAR, CANTAR ,….

ENS HO VAN PASSAR MOLT BÉ !!!

LA FESTA DE LA PAU AL PARVULARI

EL DILLUNS 30 DE GENER, VAM CELEBRAR LA FESTA DEL DIA ESCOLAR PER LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU.

VAM SORTIR TOTS A LA PISTA DEL PATI PER CANTAR I BALLAR LES DANSES QUE HAVÍEM PREPARAT: ELS NENS I NENES DE P3, “LA CANÇÓ DE LA FELICITAT”, I P4-P5 “LA DANSA DELS AMICS”.

PER ACABAR, VAM CANTAR TOTS JUNTS LA CANÇÓ “SOM AMICS”.

AL VESTIBUL DE L’ESCOLA HEM PENJAT UN MURAL QUE VAM FER AMB LES NOSTRES MANS I PINTURA DE MOLTS COLORS PER RECORDAR QUE LA PAU LA FEM ENTRE TOTS, CADA DIA,I POT COMENÇAR PER SOMRIURE ALS QUE TENIM AL COSTAT.

CAMARLENC REIAL !!

DIMECRES 21 DE DESEMBRE ELS NENS I NENES DE L’ESCOLA VAM TENIR PREPARADES LES CARTES PERQUÈ ENS VENIA A VISITAR EL CAMARLENC REIAL.

ENS HEM PORTAT MOLT BÉ !!

NOVA BIBLIOTECA AL PARVULARI

Aquest curs tenim biblioteca nova al Parvulari!!!

L’hem instal·lat a l’aula prefàbricadadel costat del sorral, per a continuar amb el servei de préstec engegat el curs passat i també aprofitarem per a fer-hi activitats de lectura amb els grups-classe.

Podeu venir els dilluns de 12:00 a 12:30 i els dimecres de 17:00 a 17:30.

Us hi esperem!!!

LA CASTANYADA

El divendres dia 28 d’octubre vam celebrar la castanyada. Els de cicle inicial vam baixar al col·le dels petits.

Cada curs va ballar una dansa i després una tots junts.

Finalment vam berenar.

Mar, Mariona, Carla C.

INFANTIL – P5

TREBALL COL·LECTIU DE PLÀSTICA A PARTIR DE L’OBRA “EL MAR DE LA POLINÈSIA” DE MATISSE.

P-3

ARA QUE JA PORTEM LA BATA, A LA CLASSE DE PLÀSTICA HEM FET UN MURAL ENTRE TOTS I HEM EXPERIMENTAT AMB ELS RETOLADORS I PINTURA A L’AIGUA…I ENS HO HEM PASSAT D’ALLÒ MÉS BÉ!!!

LA VEREMA DE P-5

DIMECRES 28 DE SETEMBRE ELS NENS I NENES DE P-5 VAN ANAR A LA SAIRA.

DESPRÉS DE L’ESMORZAR ES VA FER UNA PETITA EXCURSIÓ FINS ARRIBAR AL CAMP DE LES VINYES. VAN OBSERVAR I RECOLLIR EL RAÏM DELS CEPS. AL TORNAR A LA CASA VAN TERPITJAR-LO COM ES FEIA ANTIGAMENT. ELS QUE VAN VOLER VAN PODER TASTAR EL MOST.

PER LA TARDA ES VAN VISITAR ELS ANIMALS, RECORREGUT AMB PONI I ENTRADA AL TIPI.

L'ALUMNAT DE P3 A L'HORT

NOMÈS COMENÇAR EL CURS HEM TINGUT MOLTA FEINA A L’HORT!!!

ELS NENS DE P-5 QUE VAN MARXAR ENS VAN DEIXAR TOMATERES, MELONERES I UNA ALFÀBRAGA I NOSALTRES HO HEM APROFITAT PER FER DIFERENTS ACTIVITATS;

-COLLIR I OBSERVAR LES TOMATES I EMPORTAR-NOS-EN UNA A CASA.

-COLLIR I TASTAR EL MELÓ.

-COLLIR , OBSERVAR, OLORAR I TREURE LES LLAVORS DE L’ALFÀBREGA.

-PLANTAR COLS I BRÒQUIL PER L’HIVERN…BUFFFF QUANTA FEINA HEM FET!!!

ÉS FESTA MAJOR !!!

ELS NENS I NENES DE P-4 HEM ANAT A VEURE ELS GEGANTS A LA CASA CLARA.

ES DIUEN EULÀLIA D`ESCOFET I MELCIOR DE GUARDIA.

SÓN FORÇA ALTS!!!

A P3

REPIQUEN LES CAMPANES ANUNCIANT EL COMENÇAMENT DE LA FESTA MAJOR I AL NOSTRE PATI HEM TINGUT UNA GRAN SORPRESA…UNS CAPGROSSOS ENS HAN VINGUT A SALUDAR!!!

FOTOS

ELS NENS DE P-3 JA HEM COMENÇAT A L’ESCOLA I AMB LA GUIA DE LES SENYORETES ANEM A CONÈIXER ELS DIFERENTS ESPAIS DE L’ESCOLA I DEL PATI.

QUANTES COSES QUE HI HA EN AQUEST COLE!!!