ELS ALUMNES DE P4 I P5 ANEM AL CAIXAFORUM

Els dies 6 i 7 de novembre els grups de P4 i P5 vam anar al matí a l’edifici del Caixaforum a Lleida a veure l’obra de teatre “ Els petits més grans. Les faules de l’equilibri”.

L’espectacle, amb actors i titelles, va estar molt bé i ens va agradar molt veure les històries d’insectes com la marieta, la formiga, l’escarabat i l’eruga.

CELEBREM LA CASTANYADA

El passat dijous 30 d’octubre, l’alumnat de cicle inicial vam anar a l’escola d’infantil per celebrar tots junts la castanyada.

Ens vam poder disfressar de castanyers i castanyeres i vam ballar la dansa que havíem preparat amb la senyoreta Anna i la Senyoreta Noèlia.

Després de ballar, vam berenar i vam poder jugar al pati una estona i vam veure les nostres senyoretes de quan anàvem a l’escola d’infantil.

Des de P3 fins a 2n vam ballar, cantar i ens ho vam passar d’allò més bé!!

VISITA A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA

El passat dia 6 d’octubre, l'alumnat de P5 vam pujar a veure la biblioteca de la nostra escola i ens va rebre la Mª Lluïsa, la mestra encarregada del seu funcionament i del servei de préstec de llibres.

Ens va explicar que tots els dilluns podem pujar amb les famílies, de 17 a 18h., a buscar llibres per llegir a casa. També ens va explicar com estaven classificats i al marxar ens va regalar un punt de llibre amb la Bibliogota a cadascú, per a pintar-lo i decorar-lo com volguéssim.

Ens va agradar molt pujar a l’edifici del Tossal!