CREEM EL PRIMER JOC AMB SCRATCH

Si la setmana passada vam fer la nostra primera animació amb Scratch, aquesta, hem creat el nostre primer joc.

Si hi voleu jugar, heu d'intentar que no us agafi l'abella!!! Les fletxes del teclat us ajudaran a escapar.

Joc creat per Iker Martínez Lalana.

Bona partida i sort!

Link de l'animació

SCRATCH, MOLT MÉS QUE PROGRAMAR!

Els alumnes de sisè ens estrenem amb el programa Scratch i per celebrar la Code Week us volem ensenyar la primera animació que hem fet amb aquest programa.

Esperem que us agradi! Això només ha fet que començar!

LA VISITA DELS MOSSOS D’ESQUADRA A SISÈ

El dijous dia 2 d’octubre van vindre els mossos d’esquadra a fer una xerrada informativa als alumnes de sisè. Al principi ens van fer unes quantes preguntes: si teníem xarxes socials, vídeo jocs, si utilitzàvem el whatsApp...

Ens van explicar un conte de la cibercaputxeta vermella. El conte era de la caputxeta estava a una xarxa social, li va sortir una invitació del Justin Bieber però en realitat era un llop que se la volia menjar.

Ens van explicar que es millor tenir el facebook privat perquè si no et poden veure les coses que penges també et poden hackejar el facebook o la webcam.

Ens vanparlar dels riscos que hi ha a l’hora d’utilitzar una eina tan poderosa com és internet.

Estem molt contents que ens hagin vingut a visitar; va ser una xerrada interessant.

XERRADA: COM PODEM NAVEGAR SEGURS PER INTERNET?

Avui dia 2 d’octubre de 2014 han vingut els mossos d’esquadra a les classes de 5è per explicar-nos com navegar amb seguretat per la xarxa.

Durant la seva exposició ens han explicat, mitjançant el conte de la Caputxeta, actuacions que no hem de fer per la xarxa, per exemple: no xatejar ni donar les nostres dades personals a ningú.També hem de tapar la webcam amb un gomet o enganxina i si juguemamb algun joc i hi ha algú que ens diu coses dolentes, l’hem de bloquejar.

I una vegada finalitzada la xerrada hem arribat a la conclusió que hem de trucar al 112 davant de qualsevol problema, dubte o incidència a la xarxa.

Text escrit per Xavier Martín Pascual, Carla Morea Abella i Ángela Roda Maza.