EL FLAUTISTA D'HAMELIN 4t

TEATRE A 3r ALADIN

El CICLE MITJÀ HEM ANAT DE COLONIES

El dijous 31 de maig i divendres 1 de juny, l'alumnat de cicle mitjà vam gaudir de dos dies de colònies, en els que vam realitzar diferents activitats de caire esportiu, ens vam banyar a la platja i vam poder compartir múltiples experiències,

Han estat dos dies intensos i molt profitosos.

EXCURSIÓ A LA VALL DE BENASC

Divendres passat, dia 18 de maig, l'alumnat de 4t vam fer una sortida a la vall de Benasc per conèixer més coses sobre el riu Éssera.

La primera parada la vam fer a Perarrúa on vam veure el pont medieval. Després vam menjar una mica i vam baixar al costat del riu.

La segona parada la vam fer a la presa de Paso Nuevo on vam veure l'espectacular forma que agafava l'aigua en sortir per sota de la presa.

Al cap d'una estona vam arribar a l'hotel Turpi, que en aquesta època de l'any està tancat, i vam esmorzar.

Tot seguit ens vam organitzar per classes i en fila vam encarar un camí cap a dalt de la muntanya direcció a las Gorgas de Alba, on vam veure salts impressionants d'aigua.

De tornada a l'autocar ens vam dirigir cap a los Llanos del Hospital on vam dinar en una zona que està preparada per fer pícnic.

A Benasc vam baixar de l'autocar i vam fer un passeig per alguns carrers emblemàtics del poble.

El paisatge era molt bonic, hi havia neu a la part superior de les muntanyes i corria aigua per tot arreu. Durant tot el dia va fer una temperatura molt bona.

SORTIDA A RODA D’ISÀVENA

El divendres 4 de maig, l'alumnat de tercer va fer la sortida a Roda d'Isàvena, inclosa dins del projecte de l'aigua. Vam visitar Roda d'Isàvena seguint el curs del riu, vam anar a Graus on es va fer una visita guiada pel poble i vam poder veure la confluència dels rius Éssera i Isàvena.

Vam tenir l'oportunitat de contemplar els ponts romànics de Graus i de Capella i finalment vam anar al centre d'interpretació, on vam poder gaudir d'una extensa explicació de la flora i de la fauna de la zona.

Va estar una jornada molt profitosa en els aprenentatges i en la bona convivència que vam gaudir durant tota la jornada.

SORTIDA A LLEIDA

El divendres 23 de març, l'alumnat del cicle mitjà va fer una sortida a Lleida. Aquesta contava de tres visites:

1. L'eix comercial, on vam fer una volta visitant els llocs més emblemàtics d'aquest.

2. El Castell dels Templers, on van realitzar el taller de templers per un dia. Tots ens vam disfressar d'un personatge de l'època i vam fer petites representacions.

Al migdia ens vam reunir tots al parc dels Camps Elisis on vam dinar plegats i vam jugar una estona.

3. La Seu Vella, on vam fer un recorregut amb una guia.

Finalment vam pujar a la torre de la Seu des d'on vam poder gaudir d'una panoràmica espectacular.

Va ser una sortida molt profitosa i tothom va gaudir molt!!

L'ALUMNAT DE 3r DE SORTIDA PER LA VILA D'ALMACELLES

El divendres 23 de febrer, l'alumnat de tercer va fer una sortida per la vila d'Almacelles.

En primer lloc vam visitar l'ajuntament, on ens van explicar les principals dependències d'aquest i vam poder estar amb el senyor alcalde i adreçar-li preguntes.

En acabar vam esmorzar a la plaça de la vila on vam realitzar un dibuix de l'església, ajuntament, ... etc.

Més tard vam fer una visita guiada a la casa Clara, lligada a la història d'Almacelles.

Finalment vam visitar l'exposició del circ i vam dinar tots plegats al parc del Vilot.

Vam gaudir d'una jornada intensa i molt profitosa.

L'ALUMNAT DE TERCER VA L'HORT

L'alumnat de 3r formant  grups, vam plantar diverses varietats d'enciams.
Cadascun d'ells va plantar un i el va regar.
Todo alumnat estava molt ilusionat i participatiu.
Ara anirem baixan a l'hort per a observar el seu creixement i el seu desenvolupament.

Fotos

VISITA DE TARDOR ALS ARBRES DEL PARC DE L’AIGUA I DEL VILOT I CELEBRACIÓ DE LA CASTANYADA

El dimarts 31 d’octubre, l’alumnat del cicle mitjà va realitzar una sortida per a observar els arbres a la tardor i celebrar la castanyada.

L’alumnat de tercer va anar al parc del Vilot on va realitzar un treball d’observació, identificació i situació d’arbres en un plànol del parc i l’alumnat de quart va fer les mateixes activitats al parc de l’Aigua.

Al migdia tot el cicle es va reunir al parc del Vilot per dinar plegats, compartir jocs, converses, rialles i celebrar la castanyada.

Va ser una sortida genial!!

L'ALUMNAT DE 4t A L’HORT DE L’ESCOLA

L'alumnat de 4t ha baixat a l’hort de l’escola i ha plantat cols, bròquils i faves.

La terra ja la teníem preparada i només va caldre fer els clots i posar-hi les plantes, després els hi vam donar terra i les vam regar.

Esperem que creixin molt i donin bons fruits.

ENS VISITA EL PADRÍ DE L'ALBERT

El passat dilluns 18 de setembre, les nenes i els nens i les nenes de 4t C, vam tindre la gran sort de poder comptar amb la presència del padrí de l’Albert, el Manolo, per a motivar-nos i informar-nos sobre les plantes de l’hort.

Ens va explicar moltes coses sobre com cuidar un hort i quines verdures i hortalisses es poden plantar o llaurar. També en quina època de l’any és més adient plantar diferents tipus d’hortalisses.

Després de totes les seues explicacions vam baixar al nostre hort a sembrar espinacs. Ens va mostrar com s’havien d’escampar les llavors pel terra i també de les atencions que necessiten per créixer.

Ens ho vam passar d’allò més bé i vam aprendre mooooooltes coses!!!