L'ALUMNAT DE TERCER VA L'HORT

L'alumnat de 3r formant  grups, vam plantar diverses varietats d'enciams.
Cadascun d'ells va plantar un i el va regar.
Todo alumnat estava molt ilusionat i participatiu.
Ara anirem baixan a l'hort per a observar el seu creixement i el seu desenvolupament.

VISITA DE TARDOR ALS ARBRES DEL PARC DE L’AIGUA I DEL VILOT I CELEBRACIÓ DE LA CASTANYADA

El dimarts 31 d’octubre, l’alumnat del cicle mitjà va realitzar una sortida per a observar els arbres a la tardor i celebrar la castanyada.

L’alumnat de tercer va anar al parc del Vilot on va realitzar un treball d’observació, identificació i situació d’arbres en un plànol del parc i l’alumnat de quart va fer les mateixes activitats al parc de l’Aigua.

Al migdia tot el cicle es va reunir al parc del Vilot per dinar plegats, compartir jocs, converses, rialles i celebrar la castanyada.

Va ser una sortida genial!!

L'ALUMNAT DE 4t A L’HORT DE L’ESCOLA

L'alumnat de 4t ha baixat a l’hort de l’escola i ha plantat cols, bròquils i faves.

La terra ja la teníem preparada i només va caldre fer els clots i posar-hi les plantes, després els hi vam donar terra i les vam regar.

Esperem que creixin molt i donin bons fruits.

ENS VISITA EL PADRÍ DE L'ALBERT

El passat dilluns 18 de setembre, les nenes i els nens i les nenes de 4t C, vam tindre la gran sort de poder comptar amb la presència del padrí de l’Albert, el Manolo, per a motivar-nos i informar-nos sobre les plantes de l’hort.

Ens va explicar moltes coses sobre com cuidar un hort i quines verdures i hortalisses es poden plantar o llaurar. També en quina època de l’any és més adient plantar diferents tipus d’hortalisses.

Després de totes les seues explicacions vam baixar al nostre hort a sembrar espinacs. Ens va mostrar com s’havien d’escampar les llavors pel terra i també de les atencions que necessiten per créixer.

Ens ho vam passar d’allò més bé i vam aprendre mooooooltes coses!!!