L'ALUMNAT DE 4t A BENASC

TEATRE A 3r "SOPA DE PEDRES"

Les nenes i els nens de 3r hem representat el conte de Sopa de Pedres. Aquesta història tracta sobre com dos joglars amb l’ajuda de tot un poble van donar menjar a tots els seus habitants.

Esperem que us agradi!!

TEATRE A 4t "EL GAT AMB BOTES"

4tA

4tB

L'ALUMNAT DE 4t AL PARC DE L'AIGUA

L'alumnat de quart ha anat al Parc de l'aigua per poder observar els arbres que ja havien observat a la tardor. D'aquesta manera prenen consciencia dels diferents estats pels que passa la natura al llarg de l'any.

COLÒNIES DE CICLE MITJÀ A TREMP

L’alumnat de cicle mitjà hem passat dos dies de colònies a l’alberg del Pallars a Tremp.

Han estat unes jornades intenses, plenes d’activitats i d’aventures. Hem pogut compartir moments entranyables i enfortir les nostres relacions.

Hem gaudit d’allò més!

ELS NENS I NENES DE 4T A FEM ROBÒTICA

Aquestes són les nostres primeres creacions. Un aerogenerador i un gronxador que hem dissenyat sense cap model a seguir.

VIDEOMAT2017

El grup d’excel·lència de matemàtiques de 3r curs vam tindre curiositat per saber quanta fruita venien en un dia en un supermercat. Ens vam posar a treballar matemàticament per resoldre aquesta qüestió i ens vam presentar al concurs del VIDEOMAT2017.

Primer vam començar per elaborar una enquesta sobre les fruites que venien al supermercat.

Després amb les respostes de la dependenta de la botiga vam començar a buscar la solució. Ho vam fer mitjançant una operació matemàtica.

Finalment vam voler representar tot el procés mitjançant una obra teatral.

LA MONA A CICLE MITJÀ

Els nens i nenes de cicle mitjà hem fet la mona l’últim dia de classe d’aquest trimestre.

Ens han quedat molt boniques i...BONÍSSIMES.

LES NENES I ELS NENS DE 3r C VAM FER UN TALLER

Les nenes i els nens de 3r C vam fer un taller de reutilització.

Sabeu que vam reutilitzar? Doncs unes bosses de paper que teníem per casa i les vam convertir en unes màscares.

Ens ho vam passar d’allò més be i alhora vam aprendre a donar-li un altre ús a les coses que tenim per casa!

VISITA A L'AJUNTAMENT

Ahir, 14 de març, l’alumnat de 3r nivell de Primària, vam fer una visita a l’Ajuntament del poble.

Allí, ens va rebre el Sr. Alcalde i ens va explicar coses del seu treball i del poble. Li vam poder fer algunes preguntes que va contestar amb molt de gust.

També, el Sr. Òscar, ens va explicar una mica d’història d’Almacelles a través d’uns murals que hi ha dibuixats als baixos de l’Ajuntament. Després vam seguir el recorregut per anar a la casa Clara, on vam poder veure com eren les cases antigues.

La visita va resultar molt bonica. Ah!, i també vam veure l’antic calabós que hi ha a les golfes de l’Ajuntament.

Moltes gràcies per rebre’ns tan bé.

ROBÒTICA

Els nens i nenes de 4t B hem acabat el curs de robòtica d’aquest any, aquí os deixem les nostres últimes creacions.

VISITA DEL SR. JOAN GRANERO A LES CLASSES DE QUART

El divendres 13 de gener l’alumnat de quart vam rebre la visita del padrí del Roger Manchó, el Sr. Joan Granero.

Ens va explicar amb molt detall el procés d’elaboració de l’oli d’oliva, mitjançant una maqueta realitzada per ell i que funcionava com un molí de veritat.

Tot l’alumnat va estar molt atent i receptiu a les explicacions. Posteriorment vam fer tot un seguit de preguntes que amb molta amabilitat va respondre.

Ho vam passar molt bé i agraïm de tot cor la seva visita.

El cicle mitjà us desitja bones festes!!

Felicitacions

LEGO A QUART

Aquest curs, després de l’experiència de l’any passat creant els robots del Lego WEDO, els nens de 4t B estem inventant les nostres pròpies creacions mecàniques. Sense seguir cap mena d’instruccions guiades cada grup ha fet els seus propis dissenys.

De moment hem fet un camió grua i un ventilador. Continuem creant!!

SORTIDA CASTANYADA

El passat divendres dia 28 d’octubre els nens i nenes de cicle mitjà vam celebrar la castanyada amb una sortida per Almacelles.

Els nens de tercer van anar a veure els arbres del Parc del Vilot, i el de quart vam anar a observar els del Parc de l’aigua.

Els vam haver de situar en un plànol que els mestres ens havien donat. Com que ja havíem visitat la plaça i ens havien explicat tots els arbres els vam col·locar sense problema. Després vamdibuixar l’arbre que més ens havia agradat. A continuació vam esmorzar i vam anar a jugar una estona al Parc d’Europa.

Tot seguit ens vam dirigir al parc del Vilot, on estaven els nens de tercer i vam dinar. Més tard vam fer un dibuix de la tardor amb ceres, i per últim vam celebrar la Castanyada menjant castanyes i prenen uns refrescos.

Ens ho vam passar d’allò més bé.

SORTIDA A SANT MARTÍ DE TOUS

Els nens i nenes de cicle mitjà vam fer una sortida el passat divendres 21 d’octubre. Ens vam dirigir a Sant Martí de Tous, a visitar la Casa del Teatre Nu, on vam fer tallers de titelles, de teatre i vam gaudir de la representació de l’obra: La Dama de Tous.

També vam visitar el poble i el castell on van succeir els fets que conta l’obra de teatre.

Vam dinar a un parc molt bonic i després el César ens va explicar algunes coses sobre el castell. A part vam pujar a un paratge des de on vam poder veure les muntanyes de Montserrat.

Va ser un dia esplèndid i ho vam passar molt bé.