L'alumnat de 4t ha representat l'obra de teatre :

EL RELLOTGE DE LES TRETZE HORES

4t A GRUP 1

4t B GRUP 1

4t A GRUP 2

4t B GRUP 2

VISITA AL JACIMENT ARQUEOLÒGIC DEL VILOT

Aquest últim més els nens de quart vam gaudir d’una interessant sortida al jaciment arqueològic del Vilot.

El dimecres 8 de juny l’arqueòloga Montse Genè va venir al centre a preparar-nos i a motivar-nos per la sortida que faríem al dia següent. Els nens de 4tA i 4t B vam escoltar molt atents les seves explicacions que al dia següent vam poder veure “in situ” al jaciment.

COLONIES A MONTARDIT

Els dies 30 i 31 de maig els nens de cicle mitjà vam gaudir d’unes inoblidables colònies a Montardit. Montardit és un poblet situat a 3 Km. De Sort, i era on estava la nostra casa de colònies.

Ho vam passar molt bé fent el munt d’activitats que ens havien preparat, segur que mai oblidarem aquests dies.

SORTIDA A BENASC

El divendres, 6 de maig , l’alumnat de 4t va realitzar per primera vegada una sortida finançada per la Comunitat de Regants i el Sindicat de Reg d’Almacelles per conèixer l’origen de l’aigua de Canal d’Aragó i Catalunya. Van visitar i estudiar del curs del riu Éssera des del seu naixement a la vall de Benasc, el pont de Perarrua, el centre d’interpretació del Parc Nacional Posets-Maladeta, vam fer una caminada des de los Llanos de l’Hospital al parc i per últim vam visitar la plaça Major i el pont medieval de Graus.

Va ser una jornada súper divertida i vam arribar a Almacelles a les 8 de la tarda.

Els nens i nenes de tercer visiten l'ajuntament i la part històrica del nostre poble.

EXPERIMENT A QUART. GERMINACIÓ DE LLAVORS

Els nens de quart vam realitzar un experiment que consistia en germinar llavors d’alfals i de llenties.

Un cop germinades vam fer una amanida de brots que ens vam menjar a classe.

ELS AVIS VISITEN L’ESCOLA

Amb motiu de l’exposició que el nostre centre realitza cada any (Aquest any el tema era El joc) els nens de cicle mitjà vam convidar als avis d’Almacelles a pujar a l’escola a explicar-nos lesvivències de quan eren nens com nosaltres i els seus jocs. Ensho vam passar d’allò més bé!

ESCRIVIM CARTES

Un dels temes d’expressió escrita d’aquest curs era la carta, així que tots els nens de quart vam escriure una carta a algun familiar o amic. Alguns la vam enviar molt lluny, a Bèlgica, Anglaterra, Colòmbia, Polònia, Romania... Després de passar-la anet i omplir els sobres vam anar tots junts a la bústia i vam enviar les nostres cartes.

Ara quan rebem alguna carta la pengem a classe, al racó de correspondència.

TENIM EL NOSTRE PROPI PLANTER

El curs passat quan fèiem tercer, vam guardar llavors de col i de julivert, i amb aquestes hem fet el nostre propi planter.

LA CASTANYADA

Els nens de cicle mitjà vam celebrar la castanyada a Almacelles. Vam donar una volta pel poble, visitant els llocs més emblemàtics. Vam esmorzar al Parc de l’Aigua. Després vam fer un dibuix en directe de la plaça de l’Església i de la Rambla. A continuació vam pujar fins el Parc del Vilot on vam dibuixar amb ceres uns bonics retrats de la tardor. Tot seguit vam dinar al mateix parc, vam menjar castanyes i vam cantar cançons de la Castanyada. Per finalitzar aquesta diada vam jugar fins que va ser l’hora de tornar a casa.