.-curs 2010-11

LA RECEPTA

Els de segon estem treballant la Recepta i hem decidit fer-ne una a la classe. E ldijous a la tarda va venir a ajudar-nos la Rosa Mari. Vam fer un Pastís de Quallada i l’endema ens el vam menjar per esmorza.

Ens va agradar molt. Estava bonissim!

Iulia ,Dúnia iCarla Alcaide

PINOTXO

El divendres per la tarda els de segon vam baixar a la biblioteca a escoltar el conte de PINOTXO.

Ens el va exsplicar la Silvia. El conte era molt bonic i ens va agradar molt.

Moltes gràcies Silvia.

Aleix Reales i Alex Golache

LA CASTANYADA

El divendres dia 28 d’octubre vam celebrar la castanyada. Els de cicle inicial vam baixar al col·le dels petits.

Cada curs va ballar una dansa i després una tots junts.

Finalment vam berenar.

Mar, Mariona, Carla C.

SORTIDA A LLEIDA

Dijous 27 d’octubre els alumnes de Cicle Inicial vam anar d’excursió a Lleida.

Els alumnes de Primer vam visitar pel matí la comissaria dels Mossos d’Esquadra, on vam poder veure el robot que desactiva explosius i els gossos ensinistrats. A la tarda vam anar al parc de La Mitjana, on vam dinar, jugar i vam fer un taller de fauna dels animals del parc.

JORNADA DE CONVIVÈNCIA AL PARC DEL VILOT

L’alumnat de cicle inicial el divendres 30 de setembre va gaudir d’una jornada de convivència al Parc del Vilot: hem esmorzat, hem fet jocs diversos, hem dinat, hem jugat i després hem tornat cap a l’escola.

Ens ho hem passat pipa!

L'ALUMNAT DE PRIMER VA A L'HORT

Avui els nens i les nenes de primer hem anat a l’hort a veure com passaven el motocultor.

Aquesta tarda els nens i les nenes de primer hem anat a l’hort a plantar enciams/escaroles i cols/bròquils. Uns han posat el planter al forat i els altres l’han regat.