.-curs 2010-11

SORTIDA A CAL QUITÈRIA

Hola! Som els nens i nenes de segon.

El divendres passat vam anar a Cal Quitèria caminant. Vam anar els alumnes de segon, les senyoretes i la directora. Portàvem una motxilla amb una botella d’aigua per si teníem set. Quan vam arribar ens vam ficar unes bosses de plàstic als peus per no embrutar. Vam veure el lloc on fan el formatge i les màquines que utilitzen. Vam veure també la granja de cabres i com les munyien.

Ens va agradar molt perquè vam aprendre coses noves, vam tocar les cabretes i vam tastar el formatge!

FEM UN PASTIS DE QUALLADA

El dijous passat els alumnes de 2n i els professors vam fer un pastís de quallada.

Primer ens vam rentar les mans i després ens vam posar els davantals.

A continuació vam fer el pastís amb tots els ingredients i quan vam acabar el vam ficar en un motlle i després el vam posar a la nevera 24 hores.

L’endemà ens el sucar amb melmelada i ens el vam menjar.

Estava boníssim!!

LA CASTANYADA A EDUCACIÓ INFANTIL i CICLE INICIAL

El dimarts 31 d’octubre per la tarda els alumnes de primer i segon vam anar a l’edifici de infantil.

A continuació, cada nivell va ballar la dansa que havia assajat.

Desprès vam menjar castanyes torrades. Estaven molt bones !!!

Per acabar, vam jugar amb els nens de P3,P4 i P5.

APADRINAMENT LECTOR

Els de primer hem començat a fer apadrinament lector.

Aquí ens podeu veure amb els nostres padrins i padrines.

ANEM A SEMBRAR A L’HORT

El 11 d’octubre els nens i nenes de 2n vam anar a sembrar a l’hort. Uns dies abans van venir a passar el motocultor per preparar la terra i la van adobar. Vam sembrar faves, mongetes, pèsols, rabanetes, espinacs i daicons. Després vam regar. Les llavors han germinat molt ràpid!

SORTIDA AL PARC DEL VILOT

El divendres 29 de setembre els alumnes de 1r i 2n vam anar al Parc del Vilot i vam jugar a molts jocs: la corda fluixa, el mocador, els aros, les granotes, la cursa de sacs... Ens vam quedar a dinari vam pescar crancs per estudiar.

Ens ho vam passar molt bé!

Kati i Clàudia.