.-curs 2010-11

L’ALUMNAT DE PRIMER OBSERVA ELS ARBRES DEL PATI

El dimarts 23 de setembre l’alumnat de primer acompanyat de les tutores va fer l’observació dels arbres del pati, que prèviament havien preparat a la classe amb el power point preparat pel coordinador de coneixement d’entorn.

L’alumnat estava molt motivat i ho havien treballat molt a classe. El coordinador els va ensenyar a distingir entre la robínia i les acàcies, aquestes tenen els fruit en forma de mongeta llarga, ara madura.

També vam explicar la morera sense fruit i l’om, que són els més abundants del pati, així com els arbustos aromàtic espígol i romer.

Ha estat una experiència molt interessant i els nens i nenes hi ha participat molt i recordaven prou bé el que havien vist a classe.

OBSERVACIÓ DELS ARBRES 2n

Els dimarts 30 de setembre a la tarda i el dimecres 1 d’octubre al matí van sortir els nivells 2B i 2A acompanyats pel la tutora, Laia, i per la mestra de castellà, Noèlia, respectivament.

Abans havien fet un treball de classe amb el material en power preparat pel coordinador de coneixement d’entorn, César. Les explicacions les va dur a terme el mateix coordinador.

En aquest nivell vam poder observar les diferències i semblances entre xiprer verd i blau, tuia i savina de muntanya.

També varem veure i comparar el pi blanc i el pinyer. Vam observar les característiques dels baladres, de les pruneres sense fruit i de les moreres sense fruit (repàs de primer). No vam tenir temps de visitar els arbres i arbustos de la plaça Josep Carner, que també incloïa el power point i la preparació a classe.

L’alumnat estava molt preparat i motivat i van participar molt sabent de què parlaven. Va estar una sortida molt profitosa.