FESTA DE COMIAT DE SISÈ

DISCURS DEL NOSTRE DIRECTOR CÉSAR CELMA I LLIURAMENT DELS DIPLOMES.

L'ALUMNAT DE SISÈ EXPRESSANT ELS SEUS SENTIMENT.

L'AUMNAT DE SISÉ CANTANT LA CANCÓ DE COMIAT.

EL BALL

TARDA LITERÀRIA 2013

Amb motiu de la diada de Sant Jordi, la nostra escola ha organitzat un acte on ha participat tot l'alumnat de primària i on tots els cursos han llegit un poema.

També s'ha donat un diploma de reconeixement a l'alumne de segon, Àngel Expósito Carner, que ha estat guanyador del segon premi del Concurs provincial de Literatura Jove "Enric Farreny" amb el conte "L'esquirol". L'acte ha finalitzat amb l'actuació de les corals de cinquè i sisè. Ha estat un acte molt bonic!!

ENTREGA DE PREMIS JOSEP CARNER 2013

CICLE INICIAL

Primer

1r premi: Ibrahima Dieng N'Goun

Accèsit: Sarai Prats Pardo

Segon

1r premi: Joan Daniel González

Accèsit: Unai Martínez Laalana

CICLE MITJÀ

1r premi: Jana Bonet Fernández

Accèsit: Sergi Cabré Bardají

CICLE SUPERIOR

1r premi: Pol Comella Hernández

Accèsit: Pilar Roda Maza

LES FAMÍLIES DEL FUTUR ALUMNAT DE 1R VISITA EL CENTRE DE PRIMÀRIA

El dimecres, 6 de març, per la tarda, les famílies de l’alumnat present de P5 van poder visitar les instal·lacions de l’edifici de primària i saber el seu funcionament. El director, la mestra de biblioteca i les possibles tutores de 1r van acompanyar les famílies i van explicar cadascun dels aspectes. Tot i ja ser famílies de l’escola des de P3, com cada curs, hi va haver una bona assistència, es van mostrar molt interessats, van fer preguntes i els van agradar molt el centre.

CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU

El dijous, 30 de gener, al matí, el nostre centre va celebrar el Dia de la no violència i de la Pau.

A educació primària, l’alumnat es va reunir al gimnàs i van iniciar la celebració amb unes paraules de la direcció. Va continuar amb la lectura de quatre contes sobre la pau llegits per alumnat de 5è (“El puente” i “El árbol mágico”) i de 6è (“El peix vermell” i “L’ocellet i la hiena”).

A continuació, l’alumnat de 4t, 5è i 6è van cantar la cançó en anglès i castellà “Everything you didn’t do” de Jamie Cullen.

En acabar, tot l’alumnat va sortir al pati i es van ordenar en tres semicercles concèntrics. Un representant de cada classe van portar un bandera sobre la pau prèviament elaborada per totes les classes amb els colors de l’arc de Sant Martí i el missatge PAU. Per cloure l’acte, tot l’alumnat van cantar la cançó“Somnis d’infant” de Tomás González.

A la tarda, a educació infantil, també ho van celebrar al pati amb la cantada d’una cançó i una dansa.

ELS NENS I LES NENES DE P4 HEM PREPARAT UN ARBRE AMB UN POEMA DE LA PAU.

HEM CELEBRAT EL DIA DE LA PAUDIENT POEMES I CANTANT CANÇONS.

ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM REPARTIT ABRAÇADES GRATUÏTES PER A TOTHOM.

CELEBREM LA CASTANYADA

El dimecres, 31, a la tarda l’alumnat i professorat d’educació primària van celebrar la Castanyada al pati. Pares voluntaris i de la Junta de l’AMPA i el conserge van torrar les castanyes que havia comprat el centre. Agraïm i valorem molt aquesta participació de les famílies. Cap a 2/4 de 4 van baixar al pati, van menjar castanyes recent torrades i van cantar i ballar algunes cançons a la pista. Va fer molt bon temps i s’ho van passar d’allò més bé.

FESTA DE LA CASTANYADA A INFANTIL

AQUEST ANY, AL SER ESCOLA VERDA, LA UNIÓ DE PAGESOS ENS VA OFERIR LA POSSIBILITAT DE VENIR EL DIA DE LA CASTANYADA AL PARVULARI PER FER UN ESPECTACLE ALS NENS PER ANIMAR-LOS A FER UN TAST DE FRUITES.

DE BON MATÍ VAN VENIR A NETEJAR, TALLAR LES FRUITES I POSAR-LES EN CARMANYOLES MOLT BONIQUES EN FORMA DE POMA QUE DESPRÈS LES REGALARIEN ALS NENS.

A LES 10 EL GRUP CREMALLERA VA FER L’OBRA DE TEATRE A LA SALA I AMB UN ARGUMENT MOLT MOTIVADOR VA ANIMAR ALS NENS I LES NENES A MENJAR FRUITA. DESPRÈS CADA GRUP A LA SEVA AULA ES VA MENJAR LA FRUITA PER ESMORZAR.

A LA TARDA, VAM FER LES DANSES DE LA CASTANYADA A LA SALA PRINCIPAL.

CAL AFEGIR QUE VAREM TENIR LA VISITA D’UNA CASTANYERA MOLT ESPECIAL QUE FINS I TOT VA SEGELLAR UNA CASTANYA A LA MÀ DE CADA NEN/A.