FESTA DE COMIAT DE L'ALUMNAT DE SISÈ

Ja ha arribat fi de curs i hem fet una festa per acomiadar l’alumnat de sisè que ja ha acabat la Primària.

A la festa hi ha hagut una mica de tot: parlaments, auca del recorregut de l’alumnat per l’escola, lliurament d’orles, balls, cançons, interpretacions musicals, emocions, abraçades, rialles... en fi, una festa entranyable i per portar un molt bon record pel pas per l’escola, on tothom ha donat lo millor d’ell mateix.

Volem agrair a tot el personal que ha fet possible aquest acabament tan entranyable del vostre pas per l’escola, a l’alumnat, a les famílies, als mestres,a l’equip directiu, al conserge, a la Júlia, a l’Ajuntament... Gràcies a tots.

A l’alumnat que ens deixa, que tingueu molta sorti que la vida us tracti bé.

Els tutors de sisè

TARDA LITERÀRIA 2017

El passat dilluns dia 24 d’abril vam celebrar a l’escola la tarda literària, dedicada a la lectura. Primer, cada curs a la seva aula va fer un petit intercanvi de llibres, compartint recomanacions i experiències lectores.

Després, ens vam reunir al gimnàs per escoltar els poemes guanyadors i els accèssits del concurs Josep Carner. També vam escoltar el testimoni del besnét de Josep Carner, àngel Expósito, que ens va explicar una sèrie d’anècdotes que ens van apropar una mica més a la figura d’aquest poeta i pedagog.

INAUGURACIÓ EXPOSICIÓ PINOTXO

El passat divendres dia 17 de febrer vam fer la inauguració de l’exposició que aquest any gira entorn a la història del Pinotxo. Per cicles vam presentar, a la sala polivalent del poble, els treballs que hem realitzat. Una mateixa història ens ha portat a treballar els personatges, els oficis, els titelles o les emocions. I tot queda plasmat plàsticament al Casal del dia 17 al 28 de febrer.

LA NOSTRA ESCOLA CELEBRA EL DIA DE LA PAU

FESTIVAL D'HIVERN 2016

CONCERT COR SAFARI

El passat dia 20 de desembre vam tenir la gran sort de poder comptar amb els nens i nenes del Cor Safari (d'Entebbe, Uganda) al nostre poble. Van estar fent tallers a l'escola i a l'institut i a la tarda ens van oferir un fantàstic concert a la Sala Polivalent, amb un gran èxit de públic.

Va ser una experiència increïble poder compartir amb ells escenari, estones de joc i de lleure i estones de feina. Ben segur que hi mantindrem el contacte!!

Moltes gràcies a tots/es els que ho vau fer possible!!