CANTÀNIA 2015

El passat dijous dia 18 de juny l’alumnat de sisè vam anar a Barcelona. Al matí vam fer un petit tour turístic per la ciutat i a la tarda vam poder participar en el concert de Cantània. Tot i les dificultats que hem tingut per a poder cantar amb normalitat dins de l’Auditori, la solució final de fer el concert al carrer va resultar molt positiva i els nostres cantaires ho van fer molt i molt bé. Novament va ser una experiència fantàstica!!!

ET REGALARÉ TOTES LES ESTRELLES DEL CEL

Fantàstica actuació dels cantaires de la coral de cinquè divendres passat al Casal. Vam poder viure moments molt emotius i plens de música, acompanyats pel grup de cambra de l’escola de música d’Almacelles.

Va ser el resultat final d’un gran treball per part de tots i totes en un escenari ple d’il·lusió i amb un públic totalment entregat.

Moltes gràcies a tots i a totes i la nostra més sincera enhorabona!!!!

DEMOSTRACIÓ DE SARDANES A 4t

Avui, dijous dia 14 de maig, el grup d’extraescolars de sardanes ha fet una petita demostració del que és aquesta dansa tradicional als tres grups de quart de primària que hem estat treballant la música tradicional catalana dins de l’àrea de música.

Ens han ensenyat el galop i han ballat una sardana per mostrar-nos els passos i el desenvolupament de tot el ball.

Finalment hem acabat ballant tots plegats. Gràcies a tots i a totes!!!

CONCERT A LA RESIDÈNCIA MUNICIPAL

El passat dimecres dia 13 de maig la coral de sisè vam estar cantant a la residència municipal. Com sempre, ens vam sentir molt ben acollits i aquesta “escalfor” del públic va fer que els nostres cantaires estiguessin ben motivats a l’hora de cantar.

Aquest cop és una mica més especial que els anteriors perquè, en principi, serà la última actuació en aquest edifici, abans del trasllat a la nova residència.

Moltes gràcies a tots i a totes per aquestes estones compartides!!!

CONCERT DE PRIMAVERA A BETULA ALBA

El passat dimarts dia 5 de maig vam anar a cantar amb la coral de 5è a Betula, com ja és habitual cada any per aquestes dates. Els nostres cantaires van fer un gran concert amb un repertori molt variat en estils i en llengües. Vam cantar en català, aranès, anglès i japonès. Vam poder gaudir tots de les fantàstiques veus i les petites coreografies, passant junts una bona estona units per la música, en un entorn molt acollidor.

TROBADA DE CORALS A CERVERA

El passat divendres 24 d’abril l’alumnat de cinquè va participar a la XIII Trobada de Corals d’infantil i primària de Lleida, que es va fer al Teatre de la Passió de Cervera.

Hi vam participar amb dues cançons nostres: “Akai Hana” i “T’estimo molt”, i tres cançons conjuntes amb la resta d’escoles participants: “Montanhes araneses”, “L’himne de la infància” i “El cant de la Trobada”. Vam tenir la sort de comptar amb la presència i la direcció del compositor del Cant de la Trobada, Constantí Sotelo, que ens va fer gaudir a tots amb la seva energia.

La nostra intervenció va ser espectacular, amb una posada en escena fantàstica per part de tots els cantaires de cinquè.

MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES!!!

COLÒNIES MUSICALS DE CINQUÈ

Dos dies intensos de colònies a Coma-Ruga!

Aquesta vegada les activitats han estat relacionades amb el rock i amb la figura de Pau Casals. Combinació perfecta per atansar-nos i entendre el poder que té la música i com a través d’ella, podem crear móns millors.

Encara assaborint el bon record d’aquesta experiència, us deixem les fotografies d’aquests dies i l’enllaç a la cançó que vam enregistrar a l’estudi de gravació.

LA CORAL DE 6è CANTEM A LA LLAR D’INFANTS!!

Avui, dia 9 d’abril, ha estat un dia especial. A la llar d’infants del poble celebren la setmana de la música i ens han convidat a cantar per a conèixer i sentir les veus dels nostres cantaires de 6è. Ha estat una experiència molt divertida i entranyable. Petits i grans han gaudit amb la música i hem acabat el concert cantant junts el “Sol solet”. Abans de marxar ens han ofert un bon esmorzar!!

Moltes gràcies a tots i a totes!!!

FESTIVAL D’HIVERN 2014

El passat dimarts 23 de desembre vam celebrar per tercer any el Festival d’hivern obert a les famílies i amics. I un cop més vam comprovar amb il·lusió que una sala tan gran s’omplia per a veure’ns i escoltar-nos. Des de l’escola us donem les gràcies per la vostra assistència; per venir a compartir amb nosaltres aquests moments de música i convivència!!

I les mestres de música de l’escola aprofitem aquestes línies per agrair a tots els nens i nenes la seva feina i implicació!! I a la resta de mestres del claustre la seva col·laboració i la seva il·lusió!!

Una vegada més el Festival ha estat un èxit gràcies a tots vosaltres!!

CORÀLIA 2014

Un any més, l’escola participa a Coràlia, l’acte de trobada de gran part de les corals d’Almacelles. El passat divendres 12 de desembre la coral de sisè i el cor En Clau de Veu, format per ex alumnes de l’escola, van actuar a l’església del poble, interpretant tres cançons cada formació, amb gran èxit de públic i oferint un molt bon concert.

Felicitats a tots els/les cantaires!!!

CANTEM ALS AVIS

Sempre és un plaer cantar i sentir cantar a les corals de l’escola.

Aquest divendres 12 de desembre, la coral de cinquè ha ofert un concert de Nadal a la residència d’avis municipal del nostre poble. Petits i grans han passat una estona molt entranyable compartint les cançons que havien preparat amb molt afecte.

SORTIM AL DIARI!

La coral de cinquè surt al diari Segre del diumenge 14 de desembre.

CONCERT DE DESEMBRE A BETULA ALBA – 2014

Com cada any al desembre la coral de sisè va visitar la residència Betula Alba per oferir un variat concert amb les cançons que hem treballat al llarg d’aquest trimestre.

Vam poder compartir una bona estona de cançons i danses i vam gaudir junts de les veus dels nostres nens i nenes.

Moltes gràcies a tots!!