La coral de cinquè visita la residència Betula Alba

El divendres, 27 d’abril, sobre les 11:40 del matí, la coral de cinquè acompanyada per la mestra de música, Anna Tomàs i els tutors, Tomàs Gascón i José Luis Sesé, es van desplaçar a la residència Betula Alba de la tercera edat per oferir-los una actuació en la que van interpretar el repertori cantat en la Trobada de Corals i alguna cançó nova. Van actuar al saló d’actes de la residència.

Aquest és el primer curs que hi anem dues vegades: abans de Nadal i al voltant de Sant Jordi. Com cada vegada la coral fou molt ben rebuda i molt apreciada la seva actuació.

Fou una actuació molt educativa i emotiva per a tots i el centre estem molt satisfets d’haver començat i continuat aquesta iniciativa des del curs anterior.

Visita a la residència local de la tercera edad.

El dijous, 26 d’abril, sobre les 10 del matí, la coral de sisè acompanyada per la mestra de música, Anna Tomàs; la tutora, Mercè Prats i el director, César Celma, es van desplaçar a la residència local de la tercera edat per oferir-los una actuació en la que van interpretar el repertori cantat en la Trobada de Corals i alguna cançó nova.

Com cada curs, aquest és el primer que hi anem dues vegades, la coral fou molt ben rebuda i molt apreciada la seva actuació. En acabar, també com sempre, la responsable de residència els va fer entrega d’un regal amb dolços per a cada cantaire amb la característica acurada presentació que alguns residents ajuden a preparar.

Fou una actuació molt educativa i emotiva per a tots i el centre estem molt satisfets d’haver iniciat i continuar aquesta iniciativa des de fa uns quants cursos.

Trobada corals 2012

El dissabte, 14 d’abril, l’alumnat de coral del nostre centre, 54 alumnes de 5è i 6è, es van desplaçar a Mollerussa amb el professorat de música i tres mestres més, per participar per 6a vegada consecutiva en la Trobada provincial de corals. També es van desplaçar, com anys anteriors, molts familiars dels cantaires, ja que aquestes actuacions sempre atrauen molt les nostres famílies. A part de la nostra escola hi participaven l’escola de Frederic Godàs de Lleida i les escoles de Castellserà,Guissona, Tremp i Pobla de Segur. La representació més nombrosa fou la del nostre centre i una de les actuacions més reeixides. Tots els presents van acabar, com sempre, molt satisfets de l’actuació del nostre alumnat i el vam felicitar.

Festival de fi de trimestre

El dijous, 22 de desembre, a la tarda tingué lloc el festival de fi de trimestre: cada nivell va interpretar una cançó preparada pel mestre de música. A partir de 2n, també van cantar una cançó preparada pel professorat d’anglès respectiu.

Com cada any l’actuació va ser molt ben valorada tant per l’alumnat com pel professorat.

Residència municipal d’avis

El dijous, 22 de desembre, a les 10 del matí, l’alumnat de coral de cinquè del nostre centreva oferir un concert a la residència municipal d’avis de la localitat, amb un ampli repertori de set cançons: Cançó de la tempesta; Els contrabandistes; El mosquit; My Bonnie; Nadala: Vint-i-cinc de desembre; Nadala: Navidad, Navidad, ...; Cançó de comiat.

La representació fou, com sempre, molt ben acollida i l’actuació, que era l’estrena de la coral de cinquè, va ser un èxit. Com sempre, en acabar, la direcció de laresidència va oferir un present a cada un dels membres de la coral.

Actuació de la coral de sisè a la Residència Betula Alba

El dimecres, 21 de desembre va tenir lloc l’actuació de la coral de sisè del centre a la Residència Betula Alba, de la localitat.

El concert fou un èxit i l’organització ens va agrair molt l’actuació.

A continuació hi ha el text de la presentació i del programa:

“Molt bon dia a tothom. En nom de la comunitat educativa i com a director de l'escola Antonia Simó i Arnó d'Almacelles, tinc el goig d'oferir-los aquesta segona actuació de la coral de sisè del nostre centre.

Dins la nostra línia educativa, els   volem dedicar aquest petit concert com un acte  d'aproximació i gratitud de la nostra escola a tots vostès, que d’alguna manera han fet possible que aquesta generació de nens i nenes puguin oferir-los aquí i avui aquesta actuació.

I molt especialment, el voldríem dedicar a la mestra i directora de la nostra escola durant més de 25 cursos, que tots tant estimem, Maria Teresa Bonet, ara resident com vostès en aquest centre, i a seva família, aquí representada per la seva filla, Mercè, amb qui estem habitualment en contacte.

El programa del concert és el següent: Cançó de la tempesta; Els contrabandistes; El meu avi va anar a Cuba; Mamma Mia; Cànon Fa la; M’agrada el Nadal; Nadala: Vint-i-cinc de desembre; Nadala: Navidad, Navidad, hoy es Navidad

Esperem que els agradi. Nosaltres, com sempre, ho hem preparat amb tota la il·lusió.”

Primera edició de Coràlia

El divendres, 25 de novembre, la nostra escola va participar en la primera edició de Coràlia, un concert de totes les corals del municipi, per iniciativa de la regidoria de cultura i ensenyament, celebrat a l’església parroquial.

Les cinc corals participants van ser: Escola Municipal de Música, Escola Antònia Simó, Institut Canigó, Veus Unides i Veus del Roser.

Cada coral va interpretar tres cançons i al final, hi va haver una actuació comuna per concloure l’acte.

Va haver una gran afluència de públic i l’acte fou brillant i molt emotiu.