XV TROBADA DE CORALS

El passat dimecres 7 de juny l’alumnat de cinquè va compartir una matí de música amb altres escoles del territori, participant a la XV Trobada de Corals que es va dur a terme a l’Auditori Enric Granados de Lleida.

Vam gaudir d’un taller de percussió corporal i del cant comú dirigit pel Constantí Sotelo. I vam estrenar com a coral la cançó El Petit Príncep, que obriria el nostre musical uns dies més tard.

Molt bon concert!!

CANTATA “EL PETIT PRÍNCEP”

El passat divendres la coral de cinquè de l’escola, acompanyada per la gran agrupació de Cambra i el professorat de l’Escola de Música Municipal, va fer una excel·lent actuació a la Sala Polivalent del poble. Després de sis mesos de treball intens hem pogut veure el fantàstic resultat de la feina ben feta.

Uns cantaires i uns músics realment excepcionals. Moltes gràcies a tots i totes!!!

CONCERT CORAL DE SISÈ A LA RESIDÈNCIA MUNICIPAL

El passat 17 de maig la coral de sisè de l’escola va fer un concert a la Residència Municipal d’Almacelles, recuperant repertori fet al llarg del curs i estrenant alguna de les obres que més endavant cantaran a Cantània.

Com sempre, l’acollida per part de residents i treballadors/es va ser excel·lent. Moltes gràcies a tots i totes!!

CONCERT CORAL DE 5è A BETULA ALBA

El passat dimecres 26 d’abril, la coral de cinquè de l’escola va pujar a cantar a la residència Betula Alba. Com sempre, va ser una experiència entranyable poder compartir la nostra música amb els padrins i padrines. Moltes gràcies a tots i a totes per fer-ho possible!!

CONCERT COR SAFARI

El passat dia 20 de desembre vam tenir la gran sort de poder comptar amb els nens i nenes del Cor Safari (d'Entebbe, Uganda) al nostre poble. Van estar fent tallers a l'escola i a l'institut i a la tarda ens van oferir un fantàstic concert a la Sala Polivalent, amb un gran èxit de públic.

Va ser una experiència increïble poder compartir amb ells escenari, estones de joc i de lleure i estones de feina. Ben segur que hi mantindrem el contacte!!

Moltes gràcies a tots/es els que ho vau fer possible!!

CONCERT CORAL DE 5è A BETULA ALBA

CONCERT A BETULA CORAL DE 6è.

A principis de desembre, com cada any, la coral de sisè de la nostra escola va visitar la Residència Betula Alba per fer-hi el concert d'hivern. Els nostres cantaires van posar-hi totes les ganes i la il·lusió per compartir amb els padrins i padrines una estona al voltant de la música.

Moltes gràcies a tots i a totes!!

FESTIVAL D'HIVERN 2016

CONCERT A LA RESINDÈNCIA MUNICIPAL

El passat dimecres dia 7 de desembre la coral de cinquè de la nostra escola es va estrenar cantant a la Residència Municipal. Vam fer un gran concert, amb moments molt emotius i amb un públic fantàstic que ens va fer sentir molt bé.

Enhorabona a tots i a totes!!

CORÀL·LIA 2016

El passat divendres 25 de novembre vam participar un any més en el concert de Coràl·lia, organitzat per l’ajuntament del nostre poble. Va ser una estona on la gran majoria de corals del poble vam poder compartir moments plens de música, que vam acabar cantant tots junts la cançó “Muntanyes regalades”.

Una gran actuació de la coral de sisè de la nostra escola!! Felicitats a tots i totes!!!