Navegació

L’ALUMNAT DE 6è VA A L'AUDITORI PER PARTICIPAR EN EL CONCERT DE CANTÀNIA

El dilluns, 10 de juny, l'alumnat de sisè va realitzar una sortida a Barcelona. Al matí van visitar el Camp Nou, a migdia el Parc Güell i a la tarda van anar a l'Auditori per participar, una vegada més, en el concert de Cantània.

Com cada vegada, es va organitzar també un autobús de familiars, professorat i personal laboral  per assistir al concert, que va ser tot un èxit. En sortir, després de les felicitacions ens vam fer una foto conjunta.

Els dos autobusos vam tornar junts i Va estar una gran jornada de convivència.

SOLSONA 2103

TROBADA DE CORALS A TÀRREGA

El passat dissabte dia 27 d’abril 52 cantaires de les corals de 5è i 6è de l’escola vam participar a la Trobada de Corals de Primària, que aquest any va tenir lloc a la ciutat de Tàrrega. El concert on van participar també altres corals de la província de Lleida va ser molt complert i la nostra actuació en particular, tot un èxit. Amb una cançó de benvinguda africana amb percussió, un canvi de vestuari entre cançó i cançó i una petita posada en escena a la cançó del drac que volia ser rosa ens vam posar el públic a la butxaca, així que MOLTES FELICITATSa tots i totes els/les cantaires!!!! Vam fer un gran concert, que fins i tot va fer sortir el sol!!

CONCERT A LA RESIDÈNCIA MUNICIPAL D’AVIS

Un cop més hem visitat la residència municipal del nostre poble, aquesta vegada amb motiu de la Setmana Cultural de l’escola i aprofitant la proximitat amb la Diada de Sant Jordi. Els nens i nenes de la coral de 6è hem interpretat tot una sèrie de cançons relacionades amb els contes i hem estrenat dues de les cançons que cantarem a l’Auditori de Barcelona quan participem a la Cantània.

Com sempre l’acollida que ens han donat ha estat magnífica i l’experiència inoblidable per a tots nosaltres. Gràcies!!

CONCERT A BETULA ALBA

Dins del programa de la Setmana Cultural de l’escola i aprofitant que acabem de passar la Diada de Sant Jordi 2013, els nens i nenes de la coral de 5è de l’escola hem anat a cantar a la residència Betula Alba. Hem interpretat set cançons de temàtiques variades: relacionades amb els contes, amb Sant Jordi i hem fet una pre-estrena de la Cantata de la Tortuga que farem els dies 7 i 8 de juny a Solsona.

El concert ha estat un èxit i l’experiència de compartir uns moments de música amb els padrins i padrines una vivència entranyable. Esperem que tothom hagi gaudit amb les nostres cançons.

FESTIVAL D’HIVERN 2012

El divendres dia 21 de desembre ens vam reunir a la Sala Polivalent tota l’escola per oferir un festival d’hivern on van actuar tots els nens i nenes del nostre centre. Des dels petits de 3 anys fins als més grans de 6è van pujar a l’escenari per cantar el que havien treballat a classe amb gran esforç i il·lusió. També van actuar les dues corals del centre i per finalitzar una representació dels mestres que ens van oferir una divertida cançó.

Les dues mestres de música de l’escola volem agrair a totes les famílies la gran resposta de públic que vam tenir. I volem donar les gràcies de manera especial a tota la resta de mestres que ens han ajudat perquè aquest concert pogués ser una realitat.

A tots els nens i nenes moltes felicitats per les vostres actuacions i gràcies per la vostra implicació!!!

BONES FESTES A TOTHOM!!!

CONCERT DE LA CORAL DE 5è A LA RESIDÈNCIA D’AVIS

El dia 14 de desembre, seguint amb la tradició dels últims anys, la coral de cinquè hem visitat la residència d’avis oferint-los un gran concert. Tots hem viscut l’experiència amb molta emoció i sentiment. Com a directora de la coral vull felicitar obertament a tots els cantaires per la seva implicació i disposició a cada concert.

A l’acabar els padrins i padrines ens han donat un obsequi per a cada nen que també aprofitem per agrair de tot cor.

CONCERT A BETULA ALBA DE LA CORAL DE 6è

El dia 12 de desembre al matí, els nens i nenes que participen a la coral de 6è de l’escola han anat a la residència d’avis Betula Alba a oferir un fantàstic concert. Com ja venim fent els últims anys, les nostres corals visiten dos cops a l’any aquesta residència i els nostres alumnes conviuen i comparteixen moments de música amb tots els avis que ens escolten atentament. És tota una experiència per a tots els que hi participem molt enriquidora i reconfortant, on gaudim de l’entorn i de la companyia. El concert ha estat un èxit així que ens hem acomiadat amb grans aplaudiments fins a la propera.

CONCERT CORÀLIA

El passat divendres 23 de novembre, celebrant el dia de la música, les dues corals de la nostra escola van participar a la segona edició del concert de Coràlia. En aquest concert vam coincidir a l’església del poble gran part de les corals del municipi. Cada coral va interpretar tres cançons i finalment es va fer un gran cant comú interpretant l’Himne de la Senyera.

Per als nostres cantaires va ser el primer concert del curs i hem d’agrair la gran participació que vam tenir.

Moltes gràcies a tots i a totes per venir a cantar i a gaudir de la música junts!!