Navegació

Tarda Literària

El dilluns, 23 d’abril, per la tarda, com ja es habitual, vam celebrar al gimnàs la Tarda Literària: l’alumnat de 2n van llegir i recitar els contes que presenten al concurs Contes del Món, que prèviament havien fet a l’edifici d’educació infantil. En acabar, cada un dels guanyadors i guanyadores de la present edició del concurs literari Josep Carner van llegir els poemes premiats.

La qualitat dels contes i poemes, la bona entonació i la durada adequada va fer que aquesta celebració, que té lloc per novena vegada, fou tot un èxit.

Premis Josep Carner

El divendres, 20 d’abril, tingué lloc l’entrega de premis de la novena edició del concurs literari Josep Carner. L’acte estava presidit per Montserrat Torres, la primera tinent d’alcalde i regidora de cultura i ensenyament i a la mesa hi havia també César Celma,director i en representació de l’escola , Marta Escolà, professora de l’institut i representantaquesta institució i la família i membres del jurat: Maria Lluïsa Fortón i Montserrat Visa, per part de l’escola; i Josep Pascual, ex-professor de l’institut. Els premis, pel que fa al nostre alumnat es repartiren de la manera següent:

1r:Accèssit: Núria Martínez (1A)Primer premi: Chaima Bousoufi (1C)

2n:Accèssit: Núria González (2A)Primer premi:Sara Martín (2A)

CM:Accèssit: Pol Comella (4B)Primer premi:Marc Reitsma (3A)

CS:Accèssit: Jordi Nòria (5A)Accèssit:Roger Cabré (6A)

Primer premi: Marc Cruz (6A)

També es van entregar els diplomes als finalistes i es van llegir tots els poemes guanyadors. Com que s’havien preparat molt bé a l’escola, la lectura va estar molt apreciada pel públic. La sala era plena i hi va haver gran presència de mestres, sobretot els tutors de l’alumnat guanyador.

En visita el sr Jaume Iglesias

El dijous, 12 d’abril al matí, el sr Jaume Iglesias, Director General de la empresa de programació informàtica IFR, va fer una visita invitat per la direcció a la nostra escola com acte general d’agraïment del centre per la donació de deu projectors per a les classes. En primer lloc, li vam fer una entrevista de radio pati, que ja havíem preparat en un viatge a l’empresa. Més tard, també van arribar al centre la sra. Montserrat Torres, regidora de cultura i ensenyament, ja que l’ajuntament es va fer càrrec de la instal·lació,i la sra. Maria Casañé, vicepresidenta de l’AMPA, que van aportar quatre ordinadors nous per a les classe. Conjuntament amb la direcció vam visitar algunes de les classes on es feien anar aquestes millores tan importants. Després, la coral de sisè ens va oferir la interpretació de dues cançons. A l’hora del pati, hi va haver una celebració amb el professorat i unes intervencions del director, del sr Iglesias, de la regidora i de la vicepresidenta. Després la comissió amb la cap d’estudis i la mestra de radio pati es van desplaçar a veure l’exposició i en acabar foren rebuts a l’ajuntament pel sr. Josep Ibarz, alcalde d’Almacelles. El sr Jaume Iglesias va quedar molt satisfet de tot el que havia vist i va deixar una porta oberta a futures col·laboracions amb el centre.