Aquí trobareu els materials específics per alumnat amb NEE creats pels professionals en jornades de treball col·laboratiu.
JUSTIFICACIÓ

FUNCIONAMENT

CALENDARI

TALLERS

MATERIALS
CREATS

JORNADA 1999

JORNADA 2000

JORNADA 2001

JORNADA 2002

JORNADA 2003

Activitats de familiarització amb el teclat i l'escriptura

Coordinació: Gemma Sala Roca
  Descripció     Autors Materials

Descripció del taller

Per l'alumnat escriure a l'ordinador és més fàcil i gratificant que escriure a mà, però en les etapes inicials es troben amb al dificultat afegida de reconèixer les lletres i la seva situació en el teclat.

Conèixer el teclat és unes de les competències bàsiques per utilitzar l'ordinador però no es tracta de fer un curs de mecanografia si no de pensar estratègies i activitats lligades amb l'aprenentatge de la lectoescriptura per aconseguir aquest coneixement.

En aquest taller s'aprofitarà les prestacions del programa TocaToca i d'altres per preparar series d'exercicis de tecleig al voltant de l'aprenentatge del nom i del vocabulari bàsic.

Materials i programes

Entre altre materials utilitzarem

• el programa TocaToca
  • editors gràfics (PaintShopPro, Càmera digital,...)