Aquí trobareu els materials específics per alumnat amb NEE creats pels professionals en jornades de treball col·laboratiu.
JUSTIFICACIÓ

FUNCIONAMENT

CALENDARI

TALLERS

MATERIALS
CREATS

JORNADA 1999

JORNADA 2000

JORNADA 2001

JORNADA 2002

JORNADA 2003

Activitats de familiarització amb el teclat i l'escriptura

Coordinació: Gemma Sala Roca
  Descripció     Autors Materials

.Activitat fetes amb el programa TocaToca que combina l'aprenentatge de la lectoescriptura amb la familiarització amb el teclat i molt especialment la localització de les vocals.
L'activitat inclou tres exercicis

• Vocals: és un dictat defotos i paraules que comencen amb vocal i cal escriure la incial
  • Exclamació: s'escolta una interjecció, ai, ei, ... i cal escriure les dues vocals
  • Animals: es presentar una foto de l'animal amb el nom al prémer la inicial

Per a l'alumnat, escriure a l'ordinador és més fàcil i gratificant que escriure a mà, però a les etapes inicials es troben amb al dificultat afegida de reconèixer les lletres i la seva situació al teclat.

Conèixer el teclat és unes de les competències bàsiques per utilitzar l'ordinador però no es tracta de fer un curs de mecanografia, sinó, de pensar estratègies i activitats lligades amb l'aprenentatge de la lectoescriptura per aconseguir aquest coneixement.