Normativa - Guia de l'estudiant

Reclamacions sobre les qualificacions
Sistema d'avaluació

Test d'anivellament
El test determina a quin curs us heu de matricular si teniu coneixements de l'idioma que voleu i no teniu cap curs aprovat d'aquest idioma en una EOI (excepte cursos intensius i monogràfics)
Si feu el test, només us podeu matricular del curs en què hagueu estat classificats.
El resultat del test només és vàlid per l'any acadèmic en què es realitza.
Un cop començat el curs i si ho considera necessari, el professor/la professora pot reclassificar l'alumne/a en un curs diferent a aquell al qual hagi accedit per test.
IMPORTANT: Fer el test no garanteix plaça.

Matrícula
Per matricular-vos d'un curs heu de tenir aprovat el curs immediatament inferior (o haver-hi accedit per test classificatori) i i no tenir aprovat aquest curs ni d'altres superiors.
La matrícula dels nous alumnes s'ha de fer de forma presencial , però no cal que la faci la persona interessada. Qualsevol persona que presenti la documentació exigida i que sàpiga l'horari que vol triar el candidat pot fer la matrícula en lloc seu.

Renúncia de matrícula
Es podrà renunciar a la matrícula oficial quan l'alumne es vegi en la impossibilitat de continuar assistint a classe amb regularitat. La renúncia implica que no es computi el curs en el que s'està matriculat a efectes de repetició i que no es perdi la prioritat per matricular-se l'any acadèmic següent, com a antic alumne.
La data límit per sol·licitar la renúncia és el 22 de desembre.

Renunciar a la matrícula no dóna dret al retorn de cap taxa.
La renúncia se sol·licitarà a la Secretaria.  Es recomana adjuntar a la renúncia la documentació que la justifiqui.
Es pot sol·licitar renúncia de matrícula per a cada curs del mateix idioma una vegada.

Trasllat d'expedient
Els alumnes que venen d'altres escoles no tenen una reserva de plaça a la nostra escola; s'han de matricular com a alumnes nous.

Repeticions de curs
Per obtenir més informació, cliqueu aquí.

Reclamacions sobre les qualificacions
Les eventuals reclamacions sobre les qualificacions finals es dirigiran per escrit a la Direcció i s'hauran de presentar dins un termini de 48 hores a partir de la publicació o comunicació (en el cas de 1r, 2n i 4rt) de les qualificacions.
No s'admetran reclamacions fora de termini.

Sistema d'avaluació
L'avaluació és continua per aquells alumnes que assisteixin a un mínim del 80% de les classes. En cas d'absències superiors al 20% del temps lectiu, l'alumne no podrà ser avaluat de forma contínua i haurà de fer un prova final al mes de maig.
Els alumnes de 3r i 5è s'han de presentar als certificats oficials; Certificat de Nivell Intermedi i Certificat de Nivell Avançat.