EOI Martorell

L'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) de Martorell és un centre públic d'ensenyament d'idiomes de règim especial. La finalitat dels ensenyaments d'idiomes (Decret 312/1997) és la capacitació de l'alumnat en l'ús efectiu de l'idioma com a vehicle de comunicació general. L'assoliment d'aquesta finalitat comporta:

• Adquirir les habilitats bàsiques receptives i productives, ent del llenguatge oral com de l'escrit.
  • Desenvolupar estratègies comunicatives en diferents àrees de comunicació.
  • Desenvolupar estratègies per a l'aprenentatge autònom i continu de llengües, que puguin facilitar l'ús de l'idioma en l'exercici d'activitats professionals i en altres àmbits de la cultura o d'interès personal.
  • Desenvolupar actituds positives envers la diversitat lingüística i el pluralisme cultural del món actual.

Els idiomes que s'imparteixen en aquesta escola són alemany i anglès.
L'EOI és un centre obert a persones amb una edat mínima de 14 anys.