La Sala d'Informàtica és un servei que l'Escola posa a disposició dels usuaris del centre per facilitar l'aprenentatge de l'idioma. Aquest espai es regeix per una sèrie de normes de funcionament, que tot usuari ha de seguir i que es detallen a continuació:

Normes de funcionament de la sala d’informàtica

1. La sala d’informàtica romandrà oberta al públic els dimecres i els dijous, des de les 17:30 fins a les 19:30.
  2. A fi de poder utilitzar la sala, els usuaris hauran de comprovar que cap professor del centre n’ha fet la reserva. Això es podrà comprovar a la llista que es penjarà a la porta de l’aula. El professorat tindrà absoluta prioritat a l’hora de fer servir l’espai.
  3. Per accedir a l’aula d’informàtica és imprescindible presentar el carnet d’estudiant del centre. Aquest s’haurà de deixar al responsable de l’aula fins que l’usuari abandoni l’espai.
  4. L’espai és una zona de treball, per tant no es podrà fer soroll.
  5. Està prohibit entrar a la sala d’informàtica amb menjar o begudes.
  6. Els usuaris faran servir els ordinadors per treballar i estudiar; i en cap cap per altres finalitats. El mal ús dels ordinadors comportarà l’expulsió de la sala d’informàtica.
  7. Els usuaris han de tenir en compte que tot el que gravin als ordinadors de la sala d’informàtica s’esborrarà quan es reiniciï l’ordinador.
  8. Els usuaris podran imprimir documents. Han de donar al responsable de l’espai el document (en un pendrive, per exemple). El servei d’impressió té un cost de 10 cèntims per pàgina.
  9. Donat que la biblioteca està tancada dimecres i dijous, els usuaris podran accedir a l’aula d’informàtica per estudiar, fent servir la taula central per a aquesta finalitat.