D150: Recursos TIC a les aules d'acollida

Mòdul 5: Imatge: Tux Paint. Gimp.

En aquest mòdul heu treballat sobre dos programes diferents. L’exercici també serà sobre les pràctiques que heu realitzat sobre els dos programes.

Tux Paint

A la pràctica del mòdul 2 heu fet cinc propostes per realitzar activitats d’aprenentatge a l’aula d’acollida amb el vostre alumnat.

Escolliu-ne tres d’elles. Amb el Tux Paint a pantalla completa feu, per a cada activitat, una captura de pantalla (tal com s’explica a la pràctica 1 del mòdul 1).

Deseu les captures amb nom_cognom_m5-1.jpg, nom_cognom_m5-2.jpg i nom_cognom_m5-3.jpg.

GIMP

Amb el GIMP, l’exercici que heu de fer és el mateix que en les pràctiques 5 i 6: escolliu dues imatges que podríeu utilitzar com segell del Tux Paint. Traieu el fons que tinguin i les deseu com a nom_cognom_m5-4.png i nom_cognom_m5-5.png.

Compressió de fitxers

Els cinc fitxers gràfics de l’exercici els comprimiu en un de sol que sigui nom_cognom_m5.zip o nom_cognom_m5.rar, i l’envieu al vostre tutor/a.