Altres activitats

Els alumnes de 1r ESO van fer el taller La convivència a través de la creació artística els dies 24, 25 de febrer i 4 de març.

El taller consistia en, a partir de la experimentació dels alumnes amb materials plàstics i de la confecció d'un mural col.lectiu, verbalitzar les pròpies experiències per treballar els varlors de: convivència, respecte, tolerància i relacions de grup. El va portar Lola Romero, dins el projecte Engranatge dels serveis educatius de l'Ajuntament de Martorell.

convivencia

Sortida a Tarraco (Tarragona romana) dels alumnes de 1r ESO

Activitat de música, dansa, teatre i escenografia realitzada al centre.

Jubilació dels professors:

• AMÀLIA REY (Biologia)
  • XAVIER SÁNCHEZ (Física i Química),
  • ALBA BOHIGAS (Català)
  • ROSER MONTSERRAT (Català)
  • MERCÈ ALEMANY (Biologia)
  • MERCÈ RAVENTÓS (Llengua i Literatura Castellana)
  • DORA RAMÓN (Biologia)
  • ALEXA LOMBARTE (Psicopedagogia)
  • MIRIAM TORRA (Anglès)
  • PEPA SOLER (Visual i Plàstica)

L’ acte acadèmic es va fer en el Centre Cultural, a las 19 h del divendres 25 de gener. El sopar, en Can Parellada, de Masquefa.

Jubilacions de professors

Visita al PRBB

VISITA AL PARC DE RECERCA BIOMÈDICA

Alumnes de 2n de Batxillerat E visiten el Parc de Recerca Biomèdica, concretament els serveis de microscopia confocal i els laboratoris de microbiologia de perillosos i assisteixen a una conferència sobre músculs i reparació de fibres musculars danyades per traumes o malalties d’orígen genètic.

CELEBRACIÓ DEL 3Oè ANIVERSARI DELS PROJECTES ERASMUS +

La Casa Encendida – Madrid

El passat 22 de maig es va celebrar en la seu de la fundació Montemadrid, en el centre cultural “La Casa encendida”  l’aniversari número 30 dels projectes Erasmus d’educació escolar.

Com es ben sabut l’institut Pompeu Fabra ha participat i ha obtingut finançament de la UE des de l’any 2000, en els antics projectes Comènius i actualment en els projectes Erasmus+.

És per aquest motiu que quatre alumnes de l’Institut, Pedro Pérez, Sergi Tostado, Abel Ortiz i Gonzalo Moreno de 1r i 2n de batxillerat, acompanyats del director Sr Xavier Joseph, van ser invitats a aquest esdeveniment i efemèride.

L’acte va ésser inaugurat pel Sr Pablo Martin , director del SEPIE (Servicio Español para la Internacionalitzación de la Educación) del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Va consistir en la participació en diverses xerrades, conferències, taules rodones, masterclass i tallers adequats a les edats dels alumnes participants.

La Masterclass va ésser impartida per un jove emprenedor el Sr Pablo González de l’associació Pangea que va versar sobre “Nativos digitales, somos el futuro”.

Els diversos tallers en que els nostres alumnes van poder participar van ser sobre percussió, break dance, eurotrivial, grafitti, art mural, etc..

Tots ells varen gaudir d’una jornada intensa i emotiva en companyia d’altres estudiants vinguts a Madrid de les diverses comunitats autònomes espanyoles i que també han estat participants de projectes internacionals.

L’acte va concloure amb la participació de tots en un ball conjunt que va acabar amb l’emissió de petards i serpentines. Els nostres alumnes van poder gaudir també el dia anterior d’un visita cultural pel “Madrid de la letras” i els principals monuments de la capital d’Espanya.

30 Aniversari Erasmus +