Neighbours

El projecte Neighbours (Veins) va presentar el passat dimecres 17 de març es va presentar al complex educatiu de Martorell el projecte Neighbours-Veïns organitzat per l’IEMED (Institut Europeu de la Mediterrània) i la Fundació Ana Lindh amb motiu del Forum 2010 de la Fundació cel·lebrat a Barcelona del passat mes de febrer.

L’Institut Pompeu Fabra de Martorell ha presentat en aquest projecte un conjunt de fotografies realitzades per alumnes del batxillerat artístic sota la coordinació de la professora de cultura audiovisual la Sra. Rosa Delgado.

Dins dels actes previstos per a la presentació del projecte Neighbours a tot l’estat Espanyol, els alumnes de la ESO coordinats per els professors de música Sra. Consuelo Garví i el Sr. Xavier Cornellana van realitzar una mostra de cançons i poemes en el seu idioma original (quetxua, xinès, àrab,…)amb traducció al català i amb acompanyament musical.

Van presidir l’acte la Sra. Mercè Morera regidora de cultura i educació de l’Ajuntament de Martorell, la Sra. Dolors Fernandez, tècnica d’educació i la Sra. Blanca Gago representant de l’IEMED a Catalunya.

Amb aquest projecte es vol donar impuls a la fusió de cultures i a la comprensió mútua entre els nostres estudiants, veïns tots ells de Martorell i que representen diverses nacionalitats i cultures.

Presentem en aquesta pàgina un petit videoclip de l’acte de presentació.