Omet navegació

Altres projectes

Aquí anirem incloent projectes diverson on participen també els nostres alumnes.

Video "Food4u"

Es un projecte de la Unió Europea coordinat per Itàlia amb el qual participen alumnes del centre.

• Una campanya de conscienciació sobre la importància d'adonar-nos de l'elecció d'aliments, dissenyat per a joves entre 14 i 19 de 16 països europeus.
  • Un concurs on s'expressa el teu punt de vista sobre els aliments i la nutrició en un espot de televisió de la seva pròpia creació.
  • Una estada premi a Itàlia per trobar-se i discutir la importància d'una dieta sana i equilibrada.
  • Un prestigiós trofeu atorgat al millor anunci amb vídeo: la FOOD 4U Award.
Video guanyador del concurs

INTERCANVI MARTORELL-LÜBECK

Per 4t any consecutiu s’ha dut a terme l’intercanvi d’alumnes entre Martorell i Lübeck, ciutat al Nord d’Alemanya.

Dinou alumnes de 1r de Batxillerat de l’Institut Pompeu Fabra van fer una estada de cinc dies amb famílies acollidores compartint vivències i consolidant el seu coneixement de l’anglès.

El proper octubre-novembre rebrem amb il.lusió els alumnes alemanys i les seves professores de castellà Katrin Westphal i Julia Bagh i seran acollides per famílies de Martorell.

Esperem poder continuar participant d’aquest projecte d’immersió lingüística i cultural en un futur i gaudir de l’excel.lència dels seus resultats.

Professors: Xavier Joseph, Dora Ramón, Ilse Maderthaner

Intercanvi amb Lübeck