Omet navegació

Setmana de la Ciència

BASES DEL CONCURS DE FOTOGRAFIA CIENTÍFICA NOVEMBRE 2015

SETMANA DE LA CIÈNCIA

1. Sols podran participar al concurs membres de la comunitat educativa de l'Institut Pompeu Fabra de Martorell.

2. La temàtica de la fotografia ha de ser científica, amb les categories de :

• 1r i 2n ESO
  • 3r, 4t i 1r i 2n de Batxillerat
  • Professorat i pares i mares

3. Els participants han d’enviar la fotografia en els formats habituals (jpg i ....) al correu electrònic següent: fotociencia2016@gmail.com

4. Els professors del Departament de Biologia i Geologia i l’ AMPA ,actuaran com a jurat en l’avaluació de les fotografies rebudes. Els organitzadors es comprometen a fer constar els noms dels autors clarament a l’exposició. A més, tots els autors elegits per formar part de l’exposició, rebran un certificat com a coautor de la mateixa.

6. Les tres millors fotografies rebran a més premis en metàl·lic: la primera fotografia rebrà 25€ , mentre que la segona i la tercera rebran 15€ per material.

7. El termini per enviar les fotografies acaba el 20 de novembre de 2015 a les 12h. Després d’aquesta data no s’admetran fotografies a concurs. Els guanyadors es donaran a conèixer durant la Setmana de la Ciència, Els noms dels guanyadors es publicaran a la Web de l'Institut Pompeu Fabra, a més de la confirmació per correu electrònic als premiats i el lliurament dels premis es farà el dia de Sant Jordi.

8. Els autors es responsabilitzen de l’autoria i originalitat de les fotografies enviades, declarant estar en propietat de les mateixes. Així mateix, els autors cediran les imatges a l'Institut Pompeu Fabra per al seu ús sense ànim de lucre durant tot el temps que duri l’exposició.

CONCURS FOTOGRAFIA CIENTÍFICA

Setmana de la CiènciaDel 13 al 22 de Novembre 2015

En breu tindreu informació de la setmana de la Ciència 2013 amb activitats que es realitzaran a l'Ateneu de Martorell

Guanyadors del concurs de fotografia científica

Guanyador concurs fotografia científica

Al Centre Cultural de Martorell es celebraran els següents actes dins de l'àmbit de la Setmana de la Ciència a Catalunya, amb la col.laboració del nostre AMPA, professors de la Universitat de Barcelona i del nostre centre i alumnes de 4t ESO científic i Batxillerat científic i tecnològic.

Totes les activitats són a l'Auditori Joan Cererols del Centre Cultural de Martorell (Plaça de les Cultures, s/n. Martorell)

• 19 de novembre de 2012 12-13h Auditori Cererols "Viatge Naturalistic a la Selva Tropical" per Ramon Condal
  • 21 de novembre de 2012 11:30h "La química de la cuina", Dr Claudi Mans (organitzat per CRP Martorell)
  • 22 de novembre de 2012 12:45h "Transgènics. Soberania alimentària" Dr. Juan Felipe Carrasco
  • 23 de novembre de 2012 8:30-11:30h Exposició de maquetes sobre estructures cel.lulars. Premis del concurs de fotografia científica

Minicongrés de plantes medicinals i al.lucinògenes 23 de novembre de 2012

• 8:30-9:30h Per què algunes plantes tenen usos medicinals? Dr. Salvador Cañigueral, President de la Sociedad Española de Fitoteràpia i Professor de Farmacognòsia i Fitoteràpia a la UB
  • 9:30-10:30h Per què algunes plantes són al.lucinògenes? Dr. Francesc Pérez, Coordinador del cursos europeus "Plant biodiversity and health" i Professor de Farmacognòsia i Fitoteràpia a la UB
  • 10:30-11:30h Exposicions dels alumnes de Contemporary Sciences (1r Batxillerat) sobre diferents Drogues vegetals en el marc del projecte PILE "Contemporary Sciences and Research", concedit del 2012 al 2014 per donar classes de ciències o tecnologia en llengua anglesa al Batxillerat. Les exposicions dels alumnes seran en llengua anglesa.