Televisió >

INTRODUCCIÓ

Si hem de definir textualment la televisió ho podríem fer com el mitjà que transmet imatges a través d'ones, encara que generalment, ens dirigim a ell com a un aparell receptor.

La televisió és un medi de comunicació que avui dia és el més utilitzat per excel·lència.

No es cap sorpresa que ens diguin que els nens entre 4 i 12 anys passen 2,8 hores diàries veient la televisió, i això pensant que han d'anar l'escola! A part d'això també és una realitat que un televisor espanyol passa entre 8 i 9 hores diàries encès.

Fins i tot els nostres pares passen més hores veient un programa, una pel·lícula o una sèrie televisiva, que en dedicar-nos temps a nosaltres i a la nostra educació.

Tot i això, la televisió no és sempre negativa. També és un instrument educatiu molt important, sempre que veiem un programa adequat. Però no sempre hem de pensar en el nostre futur o si estem veient un programa que no és molt instructiu o per veure un programa educatiu com un documental a part, cosa que poca gent ho fa. Normalment el que més triomfa són les sèries i les pel·lícules que avui dia és el que més gent veu. La gent es diverteix molt més veient una sèrie en la qual es pugui riure o una pel·lícula que ens agradi que veure una altra cosa.