Novetats a la biblio
Algunes novetats destacades a la biblioteca Carles Roig

Novembre 2015:

Ja pots venir a buscar a la biblioteca els llibres de la col·lecció Diari del Greg i els nous còmics:

Maig 2015:

Abril 2015:

Febrer 2015:

Setembre 2014:

Ja han arribat els llibres de lectura obligatòria dels diferents cursos. Podeu demanar-los en préstec.

Abril 2014:

Des de la biblioteca volem agrair a la professora Ester Bayo tots els llibres i còmics que va donant a la biblioteca. Aquesta vegada ens ha obsequiat amb tot de novetats de còmics i de llibres de divulgació juvenils pels alumnes del nostre institut.

Gener 2014:

Com cada any, a la biblioteca del nostre institut anem ampliant el fons documental, comprant algunes de les últimes novetats editorials. Aquesta vegada hem comprat més llibres de consulta i divulgació per tal que els alumnes puguin llegir i consultar a l'hora del pati, serveixin com a complements a l'aula pels professors de les diferents matèries i pels diferents treballs dels alumnes. També hem agafat llibres que puguin despertar l'interès dels adolescents com El llibre dels Records Guinness del Món 2014 o Els animals de companyia.

Abril 2013:

Novembre 2012:

Octubre 2012::

Juny 2012:

Octubre 2011:

Novetats a la biblioteca de l'institut
Biblioteca Carles Roig, la nostra biblioteca