ÍNDEX MEMÒRIA EN SUPORT
MAGNÈTIC I PAPER
1.
INTRODUCCIÓ 1.1.
Antecedents del tema objecte
de treball 1.2.
Objectius 1.3.
Aspectes metodològics.
Previsió de la implementació per al curs 2006/07 1.4.
Conclusions 2.
EL MEU TREBALL A GLASGOW 2.1.
Holyrood Secondary School: descripció
del centre 2.1.1.
Instal·lacions 2.1.2.
Altres aspectes 2.2.
Tasca
docent 2.2.1.
Com a assessora de conversa 2.2.2.
Observació i participació a
les classes de Citizenship 2.2.3.
Altres activitats 3.
PROJECTE DE TREBALL: UNITATS
DE PROGRAMACIÓ 3.1.
Material per al professorat 3.1.1.
Teacher’s notes (programació del crèdit) 3.1.2.
Unitats de programació 3.1.2.1.
Unitat 1: What
is Citizenship? 3.1.2.2.
Unitat 2: Human
rights 3.1.2.3.
Unitat 3: Our
World: Rich or Poor? 3.1.2.4.
Unitat 4: Problems
facing the developing world 3.1.2.5.
Unitat 5: Helping
developing countries 3.1.2.6.
Unitat 6: What
can I do to change the world? 3.1.3.
Bibliografia i altres recursos 3.2.
Material per a l’alumnat 3.2.1.
Unitats de programació 3.2.1.1.
Unitat 1: What is Citizenship? 3.2.1.2.
Unitat 2: Human rights 3.2.1.3.
Unitat 3: Our World: Rich or Poor? 3.2.1.4.
Unitat 4: Problems facing the developing world 3.2.1.5.
Unitat 5: Helping developing countries 3.2.1.6.
Unitat 6: What can I do to change the world? 4.
Valoració del període
de llicència i recomanacions pràctiques |