Fanjac. Associació promotora de la fundació per a l'ajuda a nens i joves amb altes capacitats

Fanjac Girona

Informació sobre les activitats que realitza l'associació FANJAC en les comarques gironines.

AGENDA         SOCIS         ADRECES         ACTIVITATS REALITZADES         SUGGERIMENTS i RECOMANACIONS DE SOCIS

Agenda, novetats i notícies:
    • Benvolguts i benvolgudes:

Aquesta edició els alumnes del projecte extracurricular de Cicle Mitjà hem realitzat un projecte d’emprenedoria «Riu de vida (la sang)». Amb la col·laboració del Banc de donants de sang de l’Hospital Josep Trueta el proper dia 21 d’abril clourem el projecte amb una gran activitat: Donació de sang a la politècnica ( P-1) de 10 a 14. Us esperem a tots i totes!!!! Feu difusió a la vostra feina, escoles, les vostres xarxes socials,.....

Els alumnes participants de cicle mitjà estaran fins les 13. De 13 a 14 podran donar sang els pares que ho vulguin però sobretot els professors dels altres grups que al llarg del matí estan fent activitats amb els nostres companys/es

Alumnes de cicle mitjà.