Formació

La formació específica d'aules obertes va començar el curs 2005-2006

A la pàgina de xtec hi ha recollit part del treball que s'ha fet

 

 

Seminari curs 2007-2008

TREBALLAR LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES A LES AULES OBERTES. CURS 2007-2008

Objectius

· Identificar les competències bàsiques de la normativa

· Reflexionar sobre les estratègies d’atenció a la diversitat possibles a cada centre

· Intercanviar activitats d’aprenentatge i de bones pràctiques

· Presentar experiències personals de l’aula per millorar les bones pràctiques en la resolució de conflictes

· Promoure intercanvi de metodologies de projectes interdisciplinaris

· Actualitzar i analitzar recursos didàctics específics

· Fer ús de les TAC per a l’aprenentatge: banc de recursos del Kampus

 

Un dels treballs que és va fer va ser l'elaboració d'un decàleg sobre el funcionament de les aules obertes.

 

Alguns dels treballs respecte a les competències bàsiques

competència matemàtica
Competencia_5_aprendre_a_aprendre-1
Publish at Calaméo or browse others.

 


 Seminari Curs 2008-2009

El seminari que té per finalitat :
Donar eines per analitzar i perfeccionar la pròpia pràctica docent, en un aspecte de les competències transversals i amb la metodologia de la pràctica reflexiva.
Els objectius del seminari són:

  • Relacionar què s'entén per desenvolupament integral de l'alumnat de les Aules obertes en relació a les competències transversals.
  • Compartir models de bones pràctiques d'atenció a la diversitat.
  • Analitzar la gestió d'aula per corregir-la
  • Formular i portar a terme una activitat d'aula per a la millora de la pràctica docent a través del portafolis.
  • Incentivar l'ús de l'entorn virtual ESPURNA com a material d'aula.
Els continguts del seminari són:
  • Desenvolupament integralde l'alumnat de les Aules obertes i les competències transversals.
  • Models de bones pràctiques d'atenció a la diversitat.
  • Elements d'anàlisi de la gestió d'aula.
  • Metodologia per a lamillora de la pràctica docent. El portafolis.
  • Ús de l'entorn virtual ESPURNA com a material d'aula.
L'estructura
El seminari tindrà una durada de 30h distribuïdes en cinc sessions presencials, una sessió general i treball no presencial amb entorn virtual.

El producte final : Elaboració d'un portafolis.

 

BubbleShare: Share photos - Find great Clip Art Images.