Projecte Comenius

Comenius és el nom d’un dels programes creats per la Comunitat Europea per tal de fomentar i millorar l’educació a Europa.

El curs 2011-2012 hem iniciat un nou projecte europeu COMENIUS titulat “Water: watch, analyze, think and environmental research. (WATER)”

Aquest projecte té com a objectiu la difusió i promoció de les diferents casuístiques referents a l’aigua de cada país. D’aquesta manera es pretén que cada centre indagui quina és la problemàtica en relació amb l’aigua del seu país i el comparteixi amb els altres.

És un projecte de 7 escoles. A més a més del nostre institut, hi participen escoles d'Àustria, Bèlgica, Estònia, Finlàndia, Hongria, Itàlia i Portugal.

Podeu seguir el projecte WATER a la web:

Aquí podeu veure la presentació que tres companyes nostres de 3r d’ESO vàren fer el passat maig a la reunió celebrada a Pozzalo (Sicilia).

Visitant el volcà Etna a Sicília Visitant el teatre romà de Taormina
La presentació de les nostres alumnes Preparant la presentació
Visitant el teatre romà de Taormina Els professors dels 8 paisos participants
a la trobada de Pozzalo