imatges

ACTIVITATS I SORTIDES

Al següent link trobareu videos i fotos de les activitats del centre.

Concert de Nadal

El passat 19 de desembre es va celebrar el tradicional Concert de Nadal. Alguns moments es troben recollits en aquesta pàgina: . A més, també podeu veure un muntatge d'aquest esdeveniment clicant aquí.

Racó de Pere Ribot

Podreu trobar informació, textos i imatges relacionades amb el mossèn i poeta que dóna nom al nostre centre en aquesta pàgina Pere Ribot

Sortides

Els diferents departaments didàctics proposen al llarg del curs activitats amb alumnes fora del centre i per tant són de compliment obligatori. Això vol dir que els alumnes han d'assistir a la sortida atès que les activitats que s'hi solen fer tenen un pes determinat en la nota final d'àrea. Cada departament disposa d'uns criteris d'avaluació on es contempla una determinada qualificació pel que fa a les activitats amb alumnes fora del centre. La no assistència, per tant, pot comportar obtenir una nota més baixa al final del trimestre o del curs. Si un alumne/a no hi assisteix per malaltia o per causa justificada, el professor ja informarà l'alumne/a dels mecanismes de recuperació. Podeu consultar les sortides previstes pel 3r trimestre clicant aquí.

El centre està informat a través dels Serveis Socials de l'Ajuntament dels alumnes becats. Si tot i així, alguna família considera que el seu fill/a no pot assistir-hi, preguem us dirigiu al tutor/a o a la coordinadora pedagògica i expliqueu els vostres motius d'una manera individual i confidencial.

Concurs de fotografia "Fes un cop d'ull"

El passat curs 2007 - 2008 es va celebrar el 1r Concurs de Fotografia "Fes un cop d'ull", on l'alumnat de 4t d'ESO i Batxillerat ha pogut demostrar les seves inquietuds artístiques i la seva particular visió de la vida al centre. Les fotografies guanyadores i la resta de finalistes es poden veure clicant a sobre de la imatge

Viatges

La tradició del centre és proposar un viatge de final d'etapa a 4t d'ESO, tot i que hem de recordar que els viatges són de caràcter voluntari tant per als professors com per als alumnes i per tant a l'inici de cada curs escolar es valorarà la conveniència de la realització del viatge. En cursos anteriors s'ha visitat ciutats com Praga, Berlin, Florència, Venècia, París, Londres ...