On som

El CFA Edelia Hernández està situat a Viladecans que es troba a la comarca del Baix Llobregat, a la zona del Delta del Llobregat, i se situa a tant sols 12 quilòmetres al sud del centre de Barcelona i a 2 quilòmetres de l'aeroport del Prat.

El nostre centre està ubicat al Poblat Roca de Viladecans, un barri que va néixer als anys 50 vinculat a la fàbrica Roca, actualment integrat al sector de Ponent del municipi format, a més del Poblat Roca, pels barris de Can Sellarés i de Can Palmer - Can Batllori, amb una població total de 3.618 habitants a 1 de gener de 2017 (el 5’48 % de la població total de Viladecans), tot i que la majoria de l’alumnat del centre procedeix del conjunt del territori municipal, amb una petita part procedent d’altres municipis del voltant sense centre d’Adults (Begues, Sant Climent de Llobregat) i també de Gavà, Castelldefels i Sant Boi de Llobregat.

Amb una extensió total de 20,4 quilòmetres quadrats i una població de més de 65.000 habitants, el territori municipal s'estén des de la serra prelitoral fins al mar. Té una interessant zona forestal, una important zona agrícola i una frondosa pineda litoral que acompanya una platja de 2,6 quilòmetres de longitud.

La ciutat té un patrimoni natural, històric i festiu que convida a visitar-la i a gaudir-ne.

Estem al carrer Santiago Rusiñol, 2, molt aprop de l'Hospital de Viladecans.

Com arribar-hi:

• Per tren: Estació Rodalies Renfe Viladecans.
  • Per bus: Línies CJ, L81, L82, L86, L96.

IOC ACTIC Aula Virtual del CFA

SEGUEIX-NOS!

Facebook Twitter Instagram Youtube

ENLLAÇOS D'INTERÈS

Ajuntament de Viladecans COMPETIC Revista digital
Departament d'Ensenyament XTEC - Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya Estudiar a Catalunya

BREUS!

• REUNIÓ DE DELEGAD@TS
    2n Trimestre: 07/03/2019 a les 11:00h.
  • FESTA DE NADAL, MOSTRA GASTRONÒMICA I AMIC INVISIBLE PER GRUPS
    Dia i hora: dijous 20 de desembre a les 11:30, sala polivalent.
    Lloc: a la sala polivalent del centre.
  • SORTIDA AL TEATRE VICTÒRIA. "La Plaça del Diamant"
    Dia i hora: divendres 25 de gener a les 11:00h.
    Hora de trobada: 09:30h al centre i a les 09:45h en l'estació de Gavà (Via 2).
    Adreça: Av. Parale·lel, 67, Barcelona.
    Preu: 8,00€ // alumnat 3,00€ si és soci i socis de l'AAcfa (CFA Edelia Hernández aporta 2,50€, Associació d'Alumnes aporta 2,50€). Recordeu que a les entrades tenen preferència l'alumnat soci del centre.
    Places: 50.

PROGRAMA DE FONS SOCIAL