CFA Edelia Hernández

de Viladecans

Sortides Culturals

Galeries de fotogràfies. Curs 2019/2020.

Galeries de fotogràfies. Curs 2018/2019.

• 7 de juny de 2019. Sortida a la Terra Alta de l'Ebre.

Podem fer una valoració molt positiva de la sortida a la Terra Alta. Hem visitat el Celler Cooperatiu de Gandesa on ens han explicat la història i origen de la Cooperativa i el cooperativisme a la comarca de la Terra Alta. També hem esmorzat en una pastisseria del centre de Gandesa. Al migdia hem visitat i dinat a Horta de Sant Joan. Finalment hem visitat el Centre Picasso d'Orta. Tothom ha gaudit d'aquesta sortida a les Terres de L'Ebre.

• 25 de gener de 2019. Sortida al Teatre Victòria.

Aquest divendres 25 de gener hem assistit a veure l'obra de "La plaça del Diamant", és considerada l'obra més emblemàtica de Mercè Rodoreda i un clàssic de la novel·la de posguerra. Vàrem anar 50 persones de diferents grups d'ensenyaments.

• 14 de desembre de 2018. Sortida a la Sagrada Família.

El divendres 14 de desembre vam fer una visita guiada per la Sagrada Família. Vàrem anar dos grups de 50 persones. Durant la visita ens van explicar la història i com es va construir el temple de Gaudí i la seva manera de dissenyar i d’estructura les diferents zones de la basílica basar-se en la geometria, llum i color del temple. Als grups li han agradat molt aquesta visita.

• 15 de novembre de 2018. Sortida al teatre Poliorama.

Aquest dijous 15 de novembre hem anat a veure l’obra de “Maremar” al teatre Poliorama. Ha tingut molt bona acceptació entre tot l’alumnat. Hem assistit amb el CFA de Sant Boi. Ens ha agradat molt i també emocionat, sobretot al final quan Pèricles es retroba amb la seva filla.

• 18 d'octubre de 2018. Sortida al Museu de Cera de Barcelona.

El dijous 18 d'octubre vam anar al Museu de Cera de Barcelona. Hi havia 40 places en principi però finalment és van ampliar a 65 places. Van assistir l'alumnat del CFI, GES, COMPETIC i ANGLÈS. Els alumnes van sortir contents en general. El que més va agradar és l'explicació de com es fa un personatge en cera. També vam visitar el Bosc de les Fades.

Galeries de fotogràfies. Curs 2017/2018.

Galeries de fotogràfies. Curs 2016/2017.

Galeries de fotogràfies. Curs 2015/2016.

Galeries de fotogràfies. Curs 2014/2015.

SOM EL CENTRE

IOC ACTIC Aula Virtual del CFA

SEGUEIX-NOS!

Facebook Twitter Instagram Youtube