Viatges d'Estudis

El CFA Edelia Hernández des de l'any 2003 porta organitzant viatges culturals arreu del continent europeu amb l'objectiu de conèixer els costums, la cultura i les tradicions de les ciutats que es visiten. Durant el curs el centre prepara el viatge, des de la recerca d'informació de la ciutat que es va a visitar; museus, palaus, catedrals, monuments, passejades, etc. així com la recerca de guies autòctones per ensenyar la seva ciutat. A llarg del curs també es van fent de dues a tres reunions informatives per a que la gent interessada vagi sabent com s'organitza i com es prepara l'itinerari i tot el que comporta.
El viatge està obert a tothom que desitgi viatjar en grup i de forma cultural. Normalment el grup sol ser entre quaranta i cinquanta persones aproximadament, encara que el nombre pot variar segons l'any. El viatge es fa cap al mes de maig que fa millor temps allà on es viatja i la durada són de sis o set dies com a màxim.
Durant el viatge, el grup s'acostumbra a moure en transport públic; en tren, tramvia, metro, autobús, o bé caminant i donant passejades per la ciutat. S'aprofita al màxim el dia per veure els llocs d'interès, per això cal matinar i portar calçat i roba còmoda. Els àpats es fan durant l'itinerari; al migdia es sol dinar un entrepà per no perdre massa temps i per sopar cadascú es busca algun lloc més tranquil.
A continuació es mostra un mapa d'Europa amb els països visitats.
El curs passat 2016-17 el viatge d'estudis va ser a Eslovènia i Venècia del 20 al 26 maig de 2017. Us deixem el programa! Programa d'Eslovènia i Venècia.

Viatge d'estudis a Romania - del 19 al 25 de maig de 2018

1a reunió (dimecres 20 de desembre de 2017).

Mapa d'Europa amb els països visitats
  • Viatge d'estudis a Eslovènia i Venècia 2017.
  • Viatge d'estudis a Sicília (part oriental) 2016.
  • Viatge d'estudis a Polònia 2015.
  • Viatge d'estudis a Sicília 2014.

ENLLAÇOS D'INTERÈS

Segueix-nos al Facebook ../COMPETIC Departament d'Ensenyament
Ajuntament de Viladecans Escola Oberta al Barri Revista digital

BREUS!

• Viatge d'estudis a Romania
    Tríptic de Romania
  • Jornades culturals: 24 i 25 de maig.
  • Sortida a l'Auditori
    Vine a cantar rumba amb "Los Sarandongos".
    Dia i hora: dijous 24 de maig a les 10:30h.
    Adreça: C/Lepant, 150, Barcelona.
    Hora de trobada: a les 08:45h al centre.
    Preu: 6,50€ // alumnat 2€ si és soci i socis de l'AAcfa (CFA Edelia Hernández aporta 2€, Associació d'Alumnes aporta 1,50€) (recordeu que a les entrades tenen preferència l'alumnat soci del centre). Places: 30.

PROGRAMA DE FONS SOCIAL
EUROPEU 2014/2020