Viatges d'Estudis

El CFA Edelia Hernández des de l'any 2003 porta organitzant viatges culturals arreu del continent europeu amb l'objectiu de conèixer els costums, la cultura i les tradicions de les ciutats que es visiten. Durant el curs el centre prepara el viatge, des de la recerca d'informació de la ciutat que es va a visitar; museus, palaus, catedrals, monuments, passejades, etc. així com la recerca de guies autòctones per ensenyar la seva ciutat. A llarg del curs també es van fent de dues a tres reunions informatives per a que la gent interessada vagi sabent com s'organitza i com es prepara l'itinerari i tot el que comporta.
El viatge està obert a tothom que desitgi viatjar en grup i de forma cultural. Normalment el grup sol ser entre quaranta i cinquanta persones aproximadament, encara que el nombre pot variar segons l'any. El viatge es fa cap al mes de maig que fa millor temps allà on es viatja i la durada són de sis o set dies com a màxim.
Durant el viatge, el grup s'acostumbra a moure en transport públic; en tren, tramvia, metro, autobús, o bé caminant i donant passejades per la ciutat. S'aprofita al màxim el dia per veure els llocs d'interès, per això cal matinar i portar calçat i roba còmoda. Els àpats es fan durant l'itinerari; al migdia es sol dinar un entrepà per no perdre massa temps i per sopar cadascú es busca algun lloc més tranquil.
A continuació es mostra un mapa d'Europa amb els països visitats.
El curs passat 2017-18 el viatge d'estudis va ser a Romania del 19 al 25 maig de 2018.

Viatge d'estudis a Itàlia - del 18 al 25 de maig.

2a reunió (dilluns 21 de gener de 2019). Mapa d'Europa amb els països visitats

• Viatge d'estudis a Eslovènia i Venècia 2017.
  • Viatge d'estudis a Sicília (part oriental) 2016.
  • Viatge d'estudis a Polònia 2015.
  • Viatge d'estudis a Sicília 2014.

IOC ACTIC Aula Virtual del CFA

SEGUEIX-NOS!

Facebook Twitter Instagram Youtube

ENLLAÇOS D'INTERÈS

Ajuntament de Viladecans COMPETIC Revista digital
Departament d'Ensenyament XTEC - Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya Estudiar a Catalunya

BREUS!

• REUNIÓ DE DELEGAD@TS
    2n Trimestre: 07/03/2019 a les 11:00h.
  • VIATGE D'ESTUDIS A ITÀLIA
    Reunió informativa:
    Dia i hora: dilluns 17 de desembre a les 17:00h, a l'aula 4.
  • SORTIDA AL TEATRE VICTÒRIA. "La Plaça del Diamant"
    Dia i hora: divendres 25 de gener a les 11:00h.
    Hora de trobada: 09:30h al centre i a les 09:45h en l'estació de Gavà (Via 2).
    Adreça: Av. Parale·lel, 67, Barcelona.
    Preu: 8,00€ // alumnat 3,00€ si és soci i socis de l'AAcfa (CFA Edelia Hernández aporta 2,50€, Associació d'Alumnes aporta 2,50€). Recordeu que a les entrades tenen preferència l'alumnat soci del centre.
    Places: 50.

PROGRAMA DE FONS SOCIAL