Viatges d'Estudis

El CFA Edelia Hernández des de l'any 2003 porta organitzant viatges culturals arreu del continent europeu amb l'objectiu de conèixer els costums, la cultura i les tradicions de les ciutats que es visiten. Durant el curs el centre prepara el viatge, des de la recerca d'informació de la ciutat que es va a visitar; museus, palaus, catedrals, monuments, passejades, etc. així com la recerca de guies autòctones per ensenyar la seva ciutat. A llarg del curs també es van fent de dues a tres reunions informatives per a que la gent interessada vagi sabent com s'organitza i com es prepara l'itinerari i tot el que comporta.
El viatge està obert a tothom que desitgi viatjar en grup i de forma cultural. Normalment el grup sol ser entre quaranta i cinquanta persones aproximadament, encara que el nombre pot variar segons l'any. El viatge es fa cap al mes de maig que fa millor temps allà on es viatja i la durada són de sis o set dies com a màxim.
Durant el viatge, el grup s'acostumbra a moure en transport públic; en tren, tramvia, metro, autobús, o bé caminant i donant passejades per la ciutat. S'aprofita al màxim el dia per veure els llocs d'interès, per això cal matinar i portar calçat i roba còmoda. Els àpats es fan durant l'itinerari; al migdia es sol dinar un entrepà per no perdre massa temps i per sopar cadascú es busca algun lloc més tranquil.
A continuació es mostra un mapa d'Europa amb els països visitats.
El curs passat 2016-17 el viatge d'estudis va ser a Eslovènia i Venècia del 20 al 26 maig de 2017. Us deixem el programa! Programa d'Eslovènia i Venècia.

Viatge d'estudis a Romania - del 19 al 25 de maig de 2018

1a reunió (dimecres 20 de desembre de 2017).

2a reunió (dimecres 28 de febrer de 2018).

3a reunió (dimarts 15 maig de 2018)

Tríptic del viatge d'estudis.

Mapa d'Europa amb els països visitats
  • Viatge d'estudis a Eslovènia i Venècia 2017.
  • Viatge d'estudis a Sicília (part oriental) 2016.
  • Viatge d'estudis a Polònia 2015.
  • Viatge d'estudis a Sicília 2014.

IOC ACTIC Aula Virtual del CFA

ENLLAÇOS D'INTERÈS

Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Twitter COMPETIC
Ajuntament de Viladecans Departament d'Ensenyament XTEC - Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya

BREUS!

• REUNIONS DE DELEGAD@TS.
    1r Trimestre: 27/11/2018 a les 15:30h.
  • SORTIDA AL MUSEU DE CERA
    Dia i hora: dijous 18 d'octubre a les 17:00h.
    Hora de trobada: 15:30h al centre i a les 15:45h en l'estació de Gavà (Via 2).
    Adreça: Passatge de la Banca, 7, Barcelona.
    Preu: 8,00€ // alumnat 3,00€ si és soci i socis de l'AAcfa (CFA Edelia Hernández aporta 2,50€, Associació d'Alumnes aporta 2,50€)(recordeu que a les entrades tenen preferència l'alumnat soci del centre).
    Places: 40.
  • FESTA DE LA CASTANYADA I LLIURAMENT DE DIPLOMES
    Dia i hora: dimecres 31 d'octubre a les 17:30h.
    Lloc: a la sala polivalent del centre.
    Es farà l'acte de lliuraments de diplomes de CFI 3, CAM i GES del curs 2017/2018.

PROGRAMA DE FONS SOCIAL
EUROPEU 2014/2020