Notícies del CFA

• Festa fi de curs!
  • Dia festiu al centre. Dilluns 5 de juny
  • Festiu!

Inscripcions a les Jornades Culturals.

Tríptic del viatge d'estudis.

Reunió del viatge d'estudis: Dimarts 16 de maig a les 17:00h en el centre.

• CONCURS LITERARI - SANT JORDI.
  • L’acte de lliurament dels premis serà el divendres 21 d’abril a les 18:00h.
    Els alumnes no guanyadors rebran un punt de llibre i una rosa com a premi a la participació.

Concurs literari
    Punt de Sant Jordi
  • INFORMACIÓ I PREINSCRIPCIÓ DELS CURSOS DE COMPETIC, ANGLÈS I FRANCÈS.
  • INFORMACIÓ I PREINSCRIPCIÓ DELS CURSOS DE COMPETIC
    INFORMACIÓ I PREINSCRIPCIÓ DELS CURSOS D'ANGLÈS I FRANCÈS
  • MATRICULACIÓ DE PROVES D'ACCÉS ALS CICLES GRAU SUPERIOR.
    DATES D'INSCRIPCIÓ DEL 20 AL 29 DE MARÇ.
  • MATRICULACIÓ DE PROVES D'ACCÉS ALS CICLES GRAU SUPERIOR

• CONCURS LITERARI 2017.
  • Us deixem el tríptic i les bases del concurs. Us animem a participar-hi!

Concurs literari
  • Dia festiu al centre. Dilluns 27 de febrer
  • Festiu!
  • Carnestoltes! 24 de febrer. Hi haurà premis a la millor comparsa i a la més divertida i un obsequi per tothom que participi.
  • Carnestoltes!

Segona reunió informativa del viatge.

• Us desitgem que passis unes bones festes i un venturós 2017.
    Comunitat Educativa.
    CFA Edelia Hernández - Viladecans
  • Bones Festes!
  • CONVOCATÒRIA DE PROVES LLIURES DE GESO. FEBRER 2017
  • Eleccions de Consell de Centre - Sector alumnat.
  • CÀRITAS 2016

Primera reunió informativa del viatge.

Preinscripció a les EOI dels alumnes de Formació d'Adults.
Benvolguts i benvolgudes,
Per tal que pugueu informar als alumnes que van acabar anglès 3 el curs passat i estiguin interessats i també pels nous alumnes d'anglès 3 de cara al proper curs, us passo la informació sobre l'accés dels alumnes a les EOI.
Es va avançar en l'última reunió de coordinadors del curs passat, l'alumnat que ha obtingut el certificat del nivell tres de llengua estrangera pot accedir directament al tercer curs de les EOI sense haver de fer la prova de nivell. Aquesta exempció s'ha inclòs a l'apartat de Test de nivell al web d'Estudiar a Catalunya: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/idiomes/test-nivell/
“A partir del curs 2016-2017, el certificat de nivell bàsic d’anglès i el certificat de nivell bàsic de francès d’ensenyament d’adults eximeixen de realitzar la prova de nivell per accedir directament a tercer curs de l’idioma corresponent.”
“En cas que accediu directament a un nivell superior a 1r o 1r A amb un certificat, cal que el feu arribar al centre presencialment o per correu electrònic el dia 19 de setembre abans de poder formalitzar la matricula.”
També s'ha modificat aquest punt en el document per a l'organització i gestió de centres: enllaç al document
“Els alumnes que acreditin el nivell 3 de llengua estrangera i mostrin interès a seguir la seva formació, poden accedir al tercer curs d'una escola oficial d'idiomes (EOI) sense sol·licitar fer el test de nivell.”
El període de preinscripció a l’EOI és el següent:
- telemàtica: de l'1 al 5 de setembre de 2016 (fins a les 14 h). enllaç a la preinscripció
- telemàtica amb suport presencial a l'EOI: 5 de setembre de 2016 (fins a les 13 h.
Salutacions cordials,
Rosa

• Bon inici de curs!.

Notícies del CFA dels cursos passats.

IOC ATIC Aula Virtual del CFA