VISITANT LA MOSTRA

El dijous, 31 de maig, el director del centre, César Celma, va convidar l’inspector, sr Jaume Brufua, que havia vingut a l’escola per motius de feina, a visitar l’exposició de fotografia del Casal Cultural. A la visita els van acompanyar la Cap d’Estudis, Montse Vidal, la mestra que li havia fet una entrevista de radio pati, Rosa Mari Villacampa, i la coordinadora LIC del centre. Tant a la coordinadora com a l’inspector els ha agradat molt, ens ha felicitat i l’han valorada com un treball sistemàtic de centre que li dóna una personalitat pròpia, amb continuïtat garantida ja hem assolit la setena exposició.

7a MOSTRA FOTOGRÀFICA

ELS ARBRES

Les fotogràfies que participen el la 7a Mostra fotogràfica d'Almacelles:

L'entrega dels premis:

Nom de l'alumnat que ha tingut un accèssits o premi en la 7a Mostra fotogràfica (pdf)

Les fotogràfies que han obtingut accèssit o premi:

ELS ARBRES 16/04/2012

El divendres, 16 de març, a les 19:30 va tenir lloc la inauguració de l’exposició que cada curs el nostre centre i la llar d’infants municipal realitzem al Casal Cultural de la localitat i que aquest any porta per títol “Els arbres”. Aquesta vegada varem tenir amb nosaltres com a autoritats invitades la sra. Montserrat Torres, regidora de cultura i ensenyament de l’ajuntament d’Almacelles i el sr. Jaume Brufau, inspector del centre. El director va obrir i presentar l’acte i les autoritats anterior van fer uns parlaments. Alumnat dels diferents cicles: llar, infantil, incial, mitjà i superior van explicar breument el treballs fets per cadascú. Finalment, per cloure l’acte hi va haver una actuació de la coral del centre que va interpretar dues de les cançons per properament presenta el centre a la mostra provincial de corals de Lleida. Tant la inauguració com la exposició van rebre moltes felicitacions per part de les autoritats presents i dels pares, general. Els convidem a visitar-la fins el 14 d’abril.