8a MOSTRA FOTOGRÀFICA

RACONS AMB ENCANT D'ALMACELLES

Les fotogràfies que participen el la 8a Mostra fotogràfica d'Almacelles:

L'entrega dels premis:

Nom de l'alumnat que ha tingut un accèssits o premi en la 8a Mostra fotogràfica (pdf)

Les fotogràfies que han obtingut accèssit o premi:

VISITA EXPOSICIÓ 3r A i B

El passat dijous, 21 de març, els alumnes de 3r van baixar a veure els treballs de l’exposició que han realitzat tots els cicles.

EL SR JAUME BRUFAU, INSPECTOR DEL CENTRE,VISITA L’EXPOSICIÓ

El dimecres, 19 de març, al matí el senyor Jaume Brufau, inspector del centre, acompanyat del director van visitar l’exposició Els Contes al Casal. La seva valoració va ser molt positiva i va apreciar molt tota la feina feta i la qualitat de tots els treballs exposats. En surtir va voler passar a felicitat tot el professorat per aquesta dedicació tan extraordinària i reeixida i ens va animar a continuar aquesta activitat que tan bona acceptació té per al poble i les famílies.

L'ALUMNAT DE 6è VISITEN L’EXPOSICIÓ “UN MÓN DE CONTES”

El dia 19 de Març l’alumnat de segon nivell de cicle superior vam anar al Centre Cultural d’Almacelles per a veure la nostra pròpia exposició, a la que nosaltres vam aportar el nostre granet de sorra fent vinyetes per grups.

A les tres de la tarda, els alumnes de 6è A van sortir de l’escola per visitar l’exposició, la qual es titulava “Un món de contes”. Tot seguit, a les quatre, van visitar l’ exposició els alumnes de 6è B.

En aquesta exposició vam col·laborar des dels més nens més menuts de la llar d’infants (de 0 a 2 anys), fins als de preescolar (de 3 a 5 anys), fins als de cicle inicial (de 6 a 8 anys), fins als de cicle mitjà (de 9 a 10 anys) cicle superior (d’ 11 a 12 anys).

Cada cicle tenia un propòsit, els de cicle inicial es van basar en un protagonista d’un conte popular, els alumnes de primer van fer un conte gegantí, els alumnes de tercer i quart es van inventar quatre contes i van fer el protagonista de fusta. Els de cicle superior vam passar quatre contes de la pau en forma de còmic.

L’exposició va quedar molt xula!!!

EXPOSICIÓ 2013

El divendres, 15 de març, a les 19 h. va tenir lloc la presentació de l'onzena exposició anual conjunta escola-llar, que tracta sobre el món meravellós i imaginari que vivim en Els Contes.

Aquest curs, donat l'èxit d'assistència i la insuficiència de l'aforament del Casal, ho vam organitzar a la sala polivalent. La presentació, com sempre, la va dur a terme els nostres nens i nenes. Estava molt treballada i va sortir molt bé.

A les 20 h. es va obrir al públic la sala de l'exposició al Casal. La presència de públic fou també molt alta. L'opinió general fou que una vegada més ens havíem tornat a superar sobre anteriors edicions i ens van felicitar sincerament.