LA NOSTRA ESCOLA US DESITJA BONES FESTES

FELICITACIÓ DEL CLAUSTRE DE PROFESSORAT I L'AMPA

Els nens i nenes de la nostra escola amb els seus dibuixos us desitjan el millor !!!

Conferència de la científica nuclear Teresa Rodrigo

El 26 d'octubre, amb motiu de la conferència al Casal Cultural que la científica nuclear Teresa Rodrigo, nascuda a Almacelles, membre del CERN a Ginebra i participant en els experiments que van portar a la descoberta del bosó de Higgs, un grup de mestres del claustre vam voler ser-hi presents.

La conferència va tractar de fer arribar el coneixement de les partícules subatòmiques que formen els protons o els neutrons dels nuclis atòmics, que van estudiant al major accelerador de protons d'Europa, al CERN de Ginebra. També va parlar sobre els aprofitaments tecnològics d'aquests descobriments.

Al final, els i les mestres presents ens vam poder fer una foto amb aquesta eminent científica, almacellenca de naixement.

Visita  al Parc d'Europa del sr. Federico Mayor Zaragoza

El 25 d'octubre, amb motiu de la visita  al Parc d'Europa del sr. Federico Mayor Zaragoza, ex-Director General de la Unesco, una representació del claustre de la nostra escola, amb invitació del sr. Alcalde, van voler aprofitar aquesta ocasió extraordinària i assistir als actes programats.

La seva magnifica conferència sobre la  Unió Europea va ser una reflexió sobre els seus principis fundacionals d'integració dels pobles i els ciutadans europeus i la preocupant deriva economicista que patia en aquests moment i la necessitat de tornar-la a fer més humana i acollidora.

Tots els assistents de l'escola ens vam sentir molt afortunats d'haver pogut assistir a aquesta conferència quasi històrica per a Almacelles i ho vam voler recordar amb una foto.