Aquí trobareu els materials específics per alumnat amb NEE creats pels professionals en jornades de treball col·laboratiu.
JUSTIFICACIÓ

FUNCIONAMENT

CALENDARI

TALLERS

MATERIALS
CREATS

JORNADA 1999

JORNADA 2000

JORNADA 2001

JORNADA 2002

Aprenentatge sistemàtic de la lectoescriptura amb el programa Clic 3.0

Coordinació: José Luis Lázaro , Hèctor Viñas
  Descripció   Autors Materials

Descripció
Aprofitant diversos materials que es treballen a nivell oral o escrit per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectoescriptura a les aules d'EE, s'elaborarà un paquet d'activitats clic per tal de poder dur a terme aquestes activitats amb suport multimèdia i mitjançant l'ús de l'ordinador.

Coordinació de l'activitat

Per tal de poder desenvolupar un material complet en una sola jornada de treball es crearà un equip de producció on cada membre assumirà o participarà en una tasca concreta.

Donades les diferents i variades tasques a desenvolupar i per tant a assumir per part dels assistents al taller, l'únic requisit es que siguin mestres amb moltes ganes de treballar que vulguin participar en qualsevol de les feines que es descriuen a l'apartat anterior; això sí, calen coneixements del sistema operatiu Windows.

Programes
Els programes utilitzats són les eines per a

• la digitalització del so (compressió a wav-Layer 3); Cool Edit.
  • digitalització i manipulació d'imatges, fotografia, recerca en fonts diverses, ... ; Pain Shop Pro
  • processador de text per elaborar la guia didàctica, seqüenciació de les activitats, ...
  • correccions ortogràfiques
  • elaboració d'activitats: clic 3.0